Appartement Ikia studios

9,1

5 reviews over Appartement Ikia studios in het Nederlands

griekse gastvrijheid

marieke, 27-5-2010

Een plek voor mensen die van griekse gastvrijheid houden.

Rust, afgewisseld met gezelligheid en een geweldige eigenaresse en haar familie.

Zij zullen je bij alles helpen, en altijd voor je klaar staan.

Wij komen al 5 jaar hier, en vinden hier een thuis.

Het dorpje is klein, maar gezellig.

Gereisd met vrienden in juni 2006

NOOIT MEER

Harry, 17-10-2009

We zouden om 11 uur aankomen en hier ook melding van gemaakt. Echter er was niemand aanwezig. De eigenaresse was zelfs niet in het dorp. Na veel gedoe is ze na één uur gekomen en vertelde dat ze geen kamer voor ons had. En dat terwijl ik al een half jaar van te voren een reservering gemaakt had. Ze bracht ons onder in een geheel ander complex voor één nacht en de volgende dag kregen we een kamer in het juiste complex. We hebben veel tijd verspild met wachten en verhuizen. Nadat we in het juiste complex met verschillende gasten spraken, bleek dat iedereen eenzelfde verhaal had, kamer niet beschikbaar, elders ondergebracht etc.etc. Kortom: gewoon overboekt of een chaotische organisatie. Ik kreeg geen rekening en moest zelf uitrekenen hoeveel ik verschuldigd was.

Ga er niet heen want je kunt er niet van opaan. De eigenaresse lijkt heel aardig maar liegt alles aan elkaar.

Gereisd met partner in september 2009

om terug te doen

Dirk, 7-9-2009

Mooie, nette en ruime appartementen. Rustig gelegen maar toch vlakbij mooie stranden op wandelafstand, tavernes. Dagelijkse schoonmaak. Goedkoop. Bovendien verwend worden door een lieve en bezorgde gastvrouw Anna Kouda. Wat wil een mens nog meer ? Hier ga ik zeker nog naartoe.
Gereisd alleenreizend in september 2009

Hans Huisman, 17-11-2006

Hardstikke leuk en mooi verzorgd appartementencomplex in een leuk dorp in het zuiden van Paros, vlakbij prachtige en rustige stranden. Anna, de eigenaresse is een toppertje, en vreselijk lief. Als ik op Paros ben logeer ik altijd hier. Geen oude rotzooi, alles in hoge kwaliteit en smaakvol ingericht. Een aanrader. Het is ook een leuk gebied om wandelingen te maken langs de kust en leuke kleine strandjes te ontdekken.
    Gereisd anders in november 2006

Hans Meijer, 2-10-2006

Hebben genoten van ons verblijf in het kleinschalige appartementencomplex IKIA. Eigenaresse Anna is een hele lieve en gastvrije schat en weet precies wat haar trouwe gasten willen. Schoon en bijzonder ruim zijn haar kamers, heerlijke bedden en meerdere balcons of terassen.In september was het vrij rustig en konden we uitkiezen welke kamer wij het liefste wensten. In het hoogseizoen daarentegen moet je al een jaar van tevoren reserveren! Het geheel is zeer betaalbaar, afhankelijk van het seizoen. Kortom.... doen !!!!!
      Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ikia studios in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ikia studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ikia studios scoort een 9.14 uit 10 op basis van 7 reviews.