Hotel High Mill ***

Hotel High Mill
High Mill
7,1

4 reviews over Hotel High Mill in het Nederlands

Mooi als je de juiste kamer hebt

Claudia, 23-9-2017

Gemiddeld groot hotel met goed ontbijt. Wij kregen in het bijgebouw een kelder-kamer en daarmee geen balkon, uitzicht en een heel klein raampje. Neem nooit kamer 105 tm 108! Bij ons beklag kregen we alleen te horen dat het vol zat waardoor we niet konden wisselen. Door de kamerligging was de wifi ook niet altijd optimaal. Het bij-zwembad voor onze deur werd niet schoongehouden en lag vol bladeren. De harde handdoeken worden dagelijks verwisselend en wij vonden de matrassen hard (zoals veel in Griekenland). Je moet wel over de doorgaande weg naar het centrum lopen en dit voelt onveilig. Op het stukje stoep dat er is staan auto's geparkeerd. Huur een quad, dat rijdt een stuk prettiger in dat deel. Door de verkeerde kamer hebben wij dus helaas een minder goede indruk van dit hotel
Gereisd met partner in augustus 2017

Goed verblijf

Ingrid, 3-9-2017

Schoon hotel, prima ontbijt, douche gelegenheid wat klein (schuifdeurtjes). 1min puntje, geen lift aanwezig, dus je moet met je koffers de trap op... om bij je kamer te komen.
Gereisd met partner in september 2017

Wouter van Wingerden, 14-5-2007

Aan de rand van de stad; loop van het hotel naar beneden en vervolgens het eerste of tweede straatje links richting water, anders kom je op de saaie ringweg. Kamers zijn goed, zwembad mooi, overal zicht op zee. Eigenaren heel sympathiek, Bulgaars of Russisch personeel ongeïnteresseerd. Ontbijt is gemiddeld. Goeie airco.
Gereisd anders in mei 2007

Linda, 29-9-2004

Pluspunten: in 10 minuten lopen in de stad, mooi zwembad, mooi uitzicht.

Minpunten: slechte schoonmaak, slecht ontbijt, veel te harde bedden.

Gereisd anders in september 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor High Mill bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel High Mill in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel High Mill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel High Mill scoort een 7.13 uit 10 op basis van 4 reviews.