7,8

4 reviews over Appartement Armelina in het Nederlands

Anoniem, 5-9-2007

Op zich een mooie plek lekker zwembad, rustig. De keuken was volledig incompleet. De leiding was door een vrouw die niet of nauwelijks engels sprak en overal kritiek op had. De kinderen mochten geen spetter naast het zwembad spatten ook al was er niemand aanwezig ( dan ging ze ernaast zitten) en men maakte het zwembad schoon met chloor tabletten waarna iedereen weer na 10 minuten mocht zwemmen terwijl dit gevaar opleverd voor de gezondheid.( regel is 2 uur niet zwemmen). Toen we dit voorzichtig haar vertelde brak de hel los en vatte zij het als heel persoonlijke kritiek op. kortom, als je geen last hebt van iemand die je doorlopend regels oplegt, dan moet je vooral gaan.
Gereisd anders in augustus 2007

GJ, 11-7-2007

Wegens overboeking van andere apartementen werden wij hier gedumpt... We waren de enige gasten, zwembad kon/mocht niet gebruikt worden, airco ontbrak (bij 40C echt wel handig), en afstand naar dorp, winkeltjes en zee ook behoorlijk ver. We zijn er dan ook weggevlucht. Kortom: knus complex, maar zonder auto/scooter o.i.d. en in de hete zomermaanden geen aanrader!!!
Gereisd met partner in juni 2006

Dewi en Sabine, 19-10-2005

Erg leuk appartement!!Kleine kamers maar wel heel netjes. Het balkon was erg knus en we hadden uitzicht op zee. Ook een vrij nieuw en goed onderhouden zwembad. Ongeveer 10 minuten lopen naar de stad Naoussa, wat een erg gezellige stad is met veel kleine winkeltjes. Vriendelijke gastvrouw, maar spreekt amper een woord Engels. Het complex ligt net wat verder van het centrum dus het is er erg rustig.
    Gereisd anders in oktober 2005

Peter, 28-12-2004

dit kleine complex ligt net even buiten Naoussa. We waren er in juni 2004 en het was er erg rustig. Slechts 2 appartementen waren bezet. Het complex wordt goed onderhouden en de eigenaresse is erg aardig al laat zich zich bijna niet zien.

Het centrum van Naoussa is op 10 minuten loopafstand. Vergeet het Santa Maria strand niet. Heerlijk chillen op lekkere loungemuziek!

Nadeel van het appartement is dat er geen airco is. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Paros is een heerlijk eiland!!

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Armelina in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Armelina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Armelina scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.