Hotel Maria's Place

Oia
Hotel Maria's Place
Maria's Place

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maria's Place bij:

1 review over Hotel Maria's Place in het Nederlands

Aanrader

Emmie, 29-5-2014

Anna (de schoonzus van Maria) ontving ik ons hartelijk. We werden gratis opgehaald bij de boot en kregen uitleg over het eiland. Iedere morgen heerlijk ontbijt gehad en ook overdag vroeg ze of alles naar wens was. De kamers zijn ruim en compleet, het keukentje is prima, heel mooi balkon met prachtig uitzicht. Het zwembad is heerlijk en groot genoeg. Het ligt 5min lopen van Oia centrum. Supermarktje in de buurt.

Met de goedkope en goede bus met airco kun je het hele eiland zien. Santorini is prachtig. Minder geschikt voor kinderen, maar zeer geschikt voor eilandhoppen en een romantisch verblijf.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maria's Place in Oia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maria's Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maria's Place scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.