Appartement Sunny Beach ***

Appartement Sunny Beach
Sunny Beach

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunny Beach bij:

1 review over Appartement Sunny Beach in het Nederlands

Sonja, 10-1-2006

Beetje negatieve beoordeling. Ligt wel vlakbij Naxos-stad, wat fijn is, maar inderdaad ook in Niemandsland en zonder receptie. Ons appartement (of kamer) lag aan achterkant van complex, op eerste verdieping. Hierachter ligt braak stuk land. Op 2e avond, toen wij weg waren, is er ingebroken, ook bij een andere kamer naast ons. Ze kwamen binnen via het balkon, mogelijk omdat dit erg uit het zicht ligt. Pluspuntje: bij complex horend hotel verderop, waar ook de receptie huist, heeft ons prima opgevangen. We werden meteen in luxe hotelkamer ondergebracht en hebben nog erg genoten van verblijf op Naxos.
    Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunny Beach in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunny Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunny Beach scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.