Hotel Naxos Palace ***

7,2

7 reviews over Hotel Naxos Palace in het Nederlands

Mooi hotel

Thea Hoorens van den Berg, 2-10-2014

Tijdens eilandhoppen in september 2014 heben wij een aantal dagen in dit hotel gezeten. Het hotel ligt enkele kilometrs buiten Naxos stad, maar er is een bushalte voor de deur met een goede verbinding naar Naxos stad. Verder is het ongeveer 15 minuten lopen naar het strand waar er verschillende restaurants zijn. De kamers zijn eenvoudig ingericht, maar dat is gebruikelijk in Griekenland. Hotel bestaat uit losse gebouwen die mooi rond het zwembad zijn aangelegd. De dames bij de receptie zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Kamers zijn netjes. Ontbijt is goed met voldoende keuze. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad in dit hotel.
Gereisd met partner in september 2014

Vier sterren?

Brian Abel, 28-6-2014

Paar dagen verbleven in Naxos Palace. Hotel leuk opgezet met geschakelde kamers rondom het zwembad en tuin. Helaas tuin slecht onderhouden, zwembad is vuil en wordt niet schoongemaakt in die dagen dat wij aanwezig waren. Veel plastic op de vloer. Hotel ligt erg afgelegen van Naxos stad, wel een busstop voor de deur. Ontbijt veels te summier voor dit hotel. Er wordt slecht aangevuld, de hygiene laat te wensen over, personeel ziet het niet en is chagrijnig. Klacht ingediend, maar bleef summier. Kamers zijn simpel, maar was helaas niet schoon. Heel gehorig. Men heeft hier geen idee hoe hotel/restaurant te spelen. Niet vier sterren waardig, helaas...geen aanrader!
Gereisd met partner in juni 2014

leuk hotel

Nienke, 16-9-2010

we zijn een paar dagen op Naxos gebleven in Naxos Palace. Kamer was goed, schoon en ruim. Het ontbijt was simpel maar dat is volgens mij bijna overal zo. Avondeten was zeer beperkt maar dat kwam denk ik ook door het lage aantal gasten. Maar in de stad zijn genoeg leuke tentjes. De bushalte is voor de deur, overdag gaat dat allemaal goed. Maar 's avonds is de bus vanaf het strand vol en als hij vol is rijdt hij door. Je moet vanaf 18.00 uur dus maar geluk hebben en anders lang wachten...

Het verblijf is verder goed bevallen.

Gereisd met partner in september 2010

uitstekend

colpaert carine, 30-6-2010

zijn prijs waard,alles proper en netjes onderhouden,ontbijt was niet zo uitgebreid,maar misschien komt het doordat het nog niet ten volle het seizoen was.
Gereisd met partner in juni 2010

Mooi hotel

Danny en Daphne, 21-6-2009

Het hotel ligt 4 km van het centrum en 15 minuten lopen van het strand. Het Hotel heeft 4 sterren, dit is vergeleken met de andere 4 sterren hotels in de Cycladen veels te hoog gegrepen.
Gereisd met partner in juni 2009

mooi hotel

elha, 6-6-2009

Erg rustig gelegen hotel maar bushalte voor de deur naar Naxosstad of Plaka beach. Kamers keurig en schoon. Eten was goed maar weinig keus. Restaurants genoeg in de omgeving en niet duur.Personeel erg vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2009

Eddy & Ann, 8-6-2008

We hebben er verbleven van 20 t/m 23 mei (laagseizoen). Hotel is ongeveer 4 km van Naxos-stad gelegen - heel rustig. Bushalte vlak voor de deur. Mooi en modern hotel. Prachtig zwembad in groene tuin met bloemen en planten. Grote luchtige kamers, voorzien van alle comfort. Vraag naar kamer met zicht op tuin én Naxos-stad. In hotel kan goedkoop auto worden gehuurd. Menukaart is eerder beperkt, maar even verder aan de kust zijn er genoeg typische restaurantjes.
Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Naxos Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naxos Palace in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naxos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Naxos Palace scoort een 7.23 uit 10 op basis van 8 reviews.