Appartement Naxos Holiday Club ***

6,2

13 reviews over Appartement Naxos Holiday Club in het Nederlands

prima accomodatie!

ines Riber- van Es, 25-9-2008

Na alle negatieve berichten met een bezwaard gevoel afgereisd naar Naxos Holidays..

Wij kregen echter een prima kamer: schoonmaak: perfect.Steeds schone badhanddoeken en bedden...

Waren er dingen die je nodig had: vragen bij de recptie..

Direct werd alles geregeld!!

Wij hebben er 3 heerlijke weken gehad met onze vrienden!

Gereisd met vrienden in september 2008

weinig respect

Dick, 14-8-2008

Ik ben hier nu drie dagen en de eerste dag was een regelrechte drama. Na een reis van 12 uur. (huis - accom - aankomst 12.00) moesten we nog meer dan 2 uur wachten op een kamer (14.30 uur). Een groep Grieken kwamen om 14.00 en waren binnen 10 min. geholpen. Ik (hartpatient) Zwangere vrouw en dochter (5 jaar) werden in een kelderkamer gedumpt. Vies, stank en veel lawaai. Ik heb aangegeven dat ik, vanwege gezondheid en een aankomende operatie, in een rustige kamer zou worden geplaatst. reactie manegement: the best you can have is what you got- have a nice holiday. Hier niet bij laten zitten en na een dag en nacht stress eindelijk een goede kamer. Maar wel twee dagen verpest door al de rompslomp er om heen. Huilende dochter, omdat het zwembad niet geschikt is voor kleine kinderen. Ondiepste punt is 1.10 meter!!! Erg kind onvriendelijk.
Gereisd anders in augustus 2008

Geen aanrader

Lamers, 8-8-2008

Het park opzich ziet er mooi uit, van buiten af ziet alles er goed onderhouden uit. Echter zijn de appartementen in erg verouderde staat. Niet alle lampen werkten, op verschillende plaatsen hingen draden uit de muur, de bedden waren doorgezakt, keuken was schots en scheef, de appartementen zijn erg veroudert en slecht onderhouden. Verder kregen we de dag voor vertrek pas schone handoeken. Wel zijn we erg positief over het zwembad, erg ruim met een gezellig muziekje erbij.
Gereisd familie in augustus 2008

Jos en Diane Engeman, 19-6-2008

Geen goed woord over voor Naxos holiday.We kwamen aan met drie stellen en we werden bij aankomst eigenlijk weer weggestuurd omdat ze geen goede kamers konden leveren. Ze hadden voor ons alleen maar sterk verouderde/vervuilde kamers.We mochten op hun kosten wel naar een beter hotel( fam) wat erg afgelegen lag.Gelukkig bood onze reisleidster ons een veel beter hotel aan op hun kosten.Voor ons een geluk want slapen in naxos Holiday was voor ons geen optie meer.
Gereisd met partner in juni 2008

Judith, 18-8-2007

Wij waren er eind juli/begin augustus.

De appartementen zijn verouderd maar de tuin wordt heel goed onderhouden. De sfeer is gemoedelijk hoewel ze beslist niet allemaal even vriendelijk zijn.Het zwembad is niet leuk voor kleintjes maar de disco een aanrader!De handddoeken werden bij ons maar 2 keer verschoond dus zelf wat extra's meenemen.Er is een mooi strand vlakbij en goed aan te lopen.

Gereisd familie in augustus 2007

doodkorte, 23-10-2006

personeel niet behulpzaam en ongeinterseerd.kamer niet schoon toen wij aan kwamen.poolbar dicht getimmerd, bar binnen ook gesloten.ontbijt kon maar tot 10.uur Naxos stad erg leuk lekker gegeten bij HET restaurtje op het plein bij grieken die wel weten wat service is
Gereisd met partner in oktober 2006

ylona, 24-7-2006

de appartementen waren oud.

de rest van het park vond ik er mooi uit zien.

bij het zwembad was het erg gezellig vooral door de animatie, die geef ik dan ook een dikke 10.

`s avonds was er altijd wel iets te doen!

spelletjes, voorstellingen in het theater.

de service vond ik zelf niet zo goed!

Gereisd anders in juli 2006

Richard en Marlies, 21-7-2006

Het appartementencomplex had een mooi zwembad met een mooi uitzicht. Het lag aan een drukke weg en ons appartment had een erg klein balkonnetje. Eerst deed het licht het ook niet maar dit werd meteen gemaakt. Verder simpel ingericht maar wel netjes.
      Gereisd anders in juli 2006

Annemiek Evers, 28-6-2006

Gezellig complex, aardige mensen, leuk zwembad. Weinig keukeninventaris: je kunt er niet echt 'je potje koken'(is ook niet echt nodig: je kunt prima eten in Naxos-stad voor weinig). Wij vonden de ligging wel prima: redelijk dichtbij centrum en het strand en naast de deur een supermarkt welke bijna alles te koop heeft.
        Gereisd anders in juni 2006

Xxjeee, 20-6-2006

Ik was er in de meivakantie,, toen moest alles ngo een beetje op gang komen maar in het hoogseizoen lijkt het me echt super leuk!!.. Leuk zwembad mooie appartementen! En super veel Nederlanders! De omgeving vind ik alleen minder.. voor oudere jeugd zijn weinig uitgaansgelegenheden

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Naxos Holiday Club in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Naxos Holiday Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Naxos Holiday Club scoort een 6.23 uit 10 op basis van 13 reviews.