Hotel Grotta **

Grotta

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grotta bij:

1 review over Hotel Grotta in het Nederlands

Herbert, 28-7-2006

In juli 2005 zijn we 2 weken geweest. In tripadvisor staat Naxos hotel op nr. 1 maar dit is veel teveel eer.

Gastgevers Dmitri en zuster waren fantastisch. Altijd klaar met een praatje en goede tips en met liefde van en naar de boot gebracht.

Negatief

- Ontbijt was smakeloos met weinig variatie. Bv droog brood en smakeloze koffie. Juichstemming in tripadvisorreviews is me een raadsel

- hotel is achteraf gelegen. Rechtstreeks naar het dorpcentrum moet je een steile kiezelheuvel af.

- zwemmen en zonnen in de directe buurt kan niet. Wij gingen iedere dag naar het dichtstbijzijnde strand die we na 15 minuten lopen over de boulevard bereikten. De zee is weliswaar een paar honderd meter verder, maar dat is verlaten rotsstrand. Het binnenzwembadje was klein en meestal verlaten.

Mijn advies: ga (niet te lang) als je van gastvrijheid houdt maar wel eerst mijn opmerkingen leest.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grotta in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grotta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grotta scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.