Appartement Evdokia

Appartement Evdokia
Evdokia
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Evdokia bij:

2 reviews over Appartement Evdokia in het Nederlands

Niks mis mee!!!

BNG, 18-6-2013

Ideaal in combinatie met naastgelegen hotel Aegean Palace. Dus 24-uurs service met Griekse gastvrijheid en behulpzaamheid. Uitgebreid ontbijt. Vlakbij Plaka-strand. Mooiste strand van Naxos.
Gereisd met partner in mei 2013

super

piet, 18-6-2010

De appartementen (superior) met zeezicht zijn super. De schoonmaak is goed, elke dag weer. Aleen als je doucht dan is alles nat. Verder is alles aanwezig, alhoewel wij de keuken niet gebruikt hebben. Wij hadden het ontbijt in hotel aegean palace en gebruikte daar ook het mooie zwembad. En de zee ligt op steenworp afstand. Mooi zandstrand met een blauwe zee, zoooooo mooi.

Plaka beach: leuk, lange zandweg met restaurantjes en hotelletjes, lekker langs het strand wandelen... Wij waren er begin juni nog net iets te rustig. Ik zou zeker weer terug gaan en dan half juni.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evdokia in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evdokia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Evdokia scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.