8,8

Uitstekend

10 reviews over Appartement Birikos in het Nederlands

Gewoon boeken

Norbert, 26-8-2012

Maria en haar man en kinderen zijn schatten. Echt gastvrij. Mooi zwembad, altijd plek op goede ligbedden.
Gereisd familie in juli 2012

Goed appartementencomplex

J. Fens, 30-9-2008

Zeer lieve mensen die heel erg gastvrij zijn.

Je wordt verwelkomt en ook weer uitgezwaaid. We hadden een 1-kamer app. geboekt maar kregen een 2-kamerapp.

Recht voor het zwembad. Mooi complex met tuin en mooi zwembad. Dicht bij prachtig zandstrand en leuke eettentjes.

Gereisd met partner in september 2008

mooie appartementen met zwembad

T. Hendriks, 25-8-2008

Wij hadden gereserveerd voor een studio, maar we kregen een 2 kamerappartement. Terras voor en een groot balkon achter. Veel plantenschaduw op het terras. De tuin is goed onderhouden, veel bomen en planten en een prachtig groen gazon. Het zwembad is schoon, groot met veel ligstoelen en matrassen. Afstand naar strand is ongeveer 300 meter. Bus naar Chora stopt voor de deur. Het benzinestation is absoluut niet hinderlijk!De familie Birikos is erg gastvrij.
Gereisd met partner in augustus 2008

Greet Popelier, 18-7-2007

Prima appartement, lieve eigenaren met hoog servicegevoel, perfecte schoonmaak om de dag. Appartement omgeven door mooie tuin, alles goed onderhouden.

Aanrader dus.

Gereisd met partner in juli 2007

Karin Piet en Tess, 9-7-2007

Een echte aanrader.

Goede ruime appartementen, prima schoonmaak. Centraal gelegen vlak bij het strand.

De familie Birikos zijn echt super mensen, je voelt je er gelijk thuis en ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.

We zijn er 3 weken in mei/juni 2007 geweest en hebben echt naar onze zin gehad.

Gereisd anders in juli 2007

Karin Piet en Tess, 8-7-2007

super aanrader. Wij zijn er in mei 2007 3weken geweest met kind van 4. Nog nooit zulke vriendelijke eigennaren plus zoon en dochter meegemaakt. Ze doen echt alles om het naar je zin te maken. Prima appartementen goed onderhouden en om de dag schoonmaak. Er is geen kinderzwembad en er zijn geen speeltoestellen maar onze kleine heeft zich hier toch prima vermaakt.
    Gereisd met partner in mei 2007

Astrid en Axel, 25-9-2006

Gemoedelijk appartementencomplex, gerund door de vriendelijke familie Birikos. Ruime appartementen, wij hadden zelfs een appartement met een achter- én voorbalkon (kamer 208). Schoonmaak om de dag. Keukeninventaris verschilt per kamer. Eerste paar dagen kamer met voldoende inventaris, andere kamer één mes en één theelepel.

Het valt best mee met het regelmatig genoemde uitzichtbelemmerende benzinestation. Je hebt nog altijd zeezicht.

Mooi zwembad, soms wat winderig om aan te zitten (ligt enigszins verhoogd).

Ligging uitstekend: alles bij de hand en toch rustig. Redelijke supermarkt naast de deur, voldoende restaurantjes en strand op 5 minuten lopen. Bushalte voor de deur. 4 km van Naxos-stad.

Aanrader.

Gereisd anders in september 2006

Tom en Marloes, 1-7-2006

Goed ingerichte appartementen, waterkoker en antimuggenapparaatje waren zelfs aanwezig! Gratis airco en tv (duh...).

De bedden vonden wij niet zo tof... Mooi zwembad, dat veel gebruikt wordt. Om de dag schoonmaak, zelfs de afwas werd gedaan!

Handig vonden we de was-service, kan je lekker je badhanddoeken 'verfrissen'.

(juni 2006)

Gereisd anders in juli 2006

Pappous, 21-1-2006

Prachtig complex mooi en rustig gelegen goed bereikbaar per bus en met hele vriendelijke eigenaren.
          Gereisd anders in januari 2006

Gerda, 6-6-2005

Leuke goed verzorgde accomodatie. Met zwembad. Ligt in een mooie tuin.

Aardige mensen. Zelfgemaakte wijn gekregen.

Jammer van het tankstation dat ze aan de overkant hebben gebouwd. Daardoor geen uitzicht op zee meer.

Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Birikos bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Birikos in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Birikos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Birikos scoort een 8.75 uit 10 op basis van 11 reviews.