Hotel Agios Prokopios ***

Hotel Agios Prokopios
Agios Prokopios

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Agios Prokopios bij:

2 reviews over Hotel Agios Prokopios in het Nederlands

Mariette, 3-10-2005

We zijn een week in dit hotel geweest en in die periode is de badkamer niet één keer gepoetst! De laatste 2 dagen waren de handdoeken zelfs nog vochtig. Het 'ontbijtbuffet' stelt niks voor, enkel jam en honig, nog niet eens een eitje. De internet-site klopt niet met de werkelijkheid.
Gereisd anders in oktober 2005

Geert ,L Linda , Laaura en Lisa, 20-8-2005

We zijn hier nu al twee jaar achter elkaar geweest en vinden nergens een betere vacantiebestemming. De appartementen of studio's zijn eenvoudig maar proper maar de sfeer is fantastisch. De ligging in Prokopios is perfect. We zijn al op vele plaatsen in Griekenland geweest maar dit is echt Griekenland. Zoek hier geen luxe maar eenvoud en "echt Grienkenland".
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agios Prokopios in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agios Prokopios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Agios Prokopios scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.