Matig

3 reviews over Appartement Aeoliis in het Nederlands

Inge, 12-1-2008

Hebben hier 2 jaar geleden wegens een overboeking van eigen appartement paar dagen gezeten. Geen succes! Kamer erg klein, bed was geen 2-persoonsbed, maar twijfelaar. Appartement ligt langs een hele drukke doorgaande weg, veel geluidsoverlast!

Ligt wel in centrum, maar strand is toch wel verder lopen dan 150 meter. Zeker niet geschikt voor mensen met kleine kinderen. Op ons balkon waren de speilen vrij breed en we moesten onze zoon van toen 2 jaar oud echt in de gaten houden.

Ontbijtbuffet voor Griekse begrippen best oké, maar verwacht echt geen luxe!

Gereisd anders in januari 2008

Bianca, 14-8-2007

Het appartement wat wij bij aankomst toegewezen kregen was precies aan de drukke straatkant, terwijl wij gevraagd hadden om een rustige kamer. Denk dat deze miscommunicatie neergelegd moet worden bij ons reisbureau zelf i.p.v. het hotel/appartement.

Verder vond ik het gebouw er netjes uitzien en de ruimte van de kamer groot genoeg, ook van het balkon. Tenslotte waren wij op vakantie en dan zoeken wij echt niet de ruimte in het appartement maar in de wijdse omgeving van de vakantie bestemming. Anders kan je net zo goed thuisblijven!

De mensen van het hotel/appartement waren ook super gastvrij en vriendelijk, niet allemaal even goed Engels gebekt, maar met handen en voeten kom je een heel eind!

Kortom, als je niet al te veel eisen stelt heb je aan Aeolis een heel goed vakantieverblijf!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

W. van Oirschot, 11-8-2007

Slecht onderhouden complex. Zwembad tussen muren van het hotel gepropt. Klein zonneterras, wat ook gelijk terras was van de aangrenzende appartementjes. Mini balkon bij de kamer waar je met 2 personen (met de knieen tegen elkaar) net kan zitten.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aeoliis in Naxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aeoliis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aeoliis scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.