Hotel Poseidon ***

7,8

14 reviews over Hotel Poseidon in het Nederlands

Centrale ligging

Lukas, 2-10-2011

Het interieur van de kamers was wat gedateerd, Het ontbijt was prima, het personeel vriendelijk en behulpzaam en aan het zwembad staan heerlijke bedden en is een handdoekservice aanwezig. Prima hotel.
Gereisd met partner in augustus 2011

nooit meer een standaard kamer

G en G, 24-6-2011

Kamer viel erg tegen. Rook muf bij aankomst is erg klein, je kunt net achter bed (erg hard!) langs lopen en in de badkamer kun je niet fatsoenlijk douchen (kunt je niet omdraaien zo klein en alles wordt nat) Bij Holland Int. kun je ook geen luxere kamer boeken. Hebben 4 hotels gehad (eilandhoppen) deze was de 1 na duurste maar met afstand de slechtste kamer. Andere hotel voorzieningen en ontbijt was wel prima. Ook transfer van naar vliegveld of veerboot wordt kosteloos geregeld.
Gereisd met partner in juni 2011

Whow!!!!! Super!!!!!

sandra, 5-9-2010

Wohw....1 nacht hier verbleven, we kwamen van Naxos en moesten 1 nacht vertoeven in Mykonoss. In Naxos zijn de hotels niet zo luxe, dus voor ons een DIKKE 10, helaas werden we om 7.30 opgehaald dus geen ontbijt.

Maar koffers werden naar de kamer gedragen, en 'smorgens ook. Een klein strandje in de buurt (200m)met lekker eten. Mooie ligging met zeezicht, mooi zwembad, nabij het centrum(100m), Grote kamers met bad, badslippers, airco, tv, shampoo, bodylotion ed, is dus heel luxe voor Griekse begrippen.

Mensen die hier klagen......geen begrip voor.

Bij thuiskomst gekeken wat het kost....en dat is niet té veel.

Dus aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2010

hans en elly fitters, 3-1-2008

wij zijn afgelopen zomer 1 week in dit hotel geweest was onderdeel van eilandhoppen 1 week mykonos 1 week santorini. kamers zijn inderdaad erg ouderwets met een heel klein balkon. ontbijt was erg goed, heel uitgebreid voor griekse begrippen. ligging is perfekt, stadje om de hoek. prijs/kwaliteits verhouding: veel te veel betaald, zeker voor dit hotel. andere kant uit had je een leuk strand met een eettentje waar je voor een schappelijke prijs kon eten. verder is mykonos veel te duur en weinig te zien. tis belachelijk wat je daar betaald voor eten en drinken. we hebben daar een keer op een terras gezeten en betaalden (schrik niet) voor 2 pilsjes en 2 ouzo € 40,00. belachelijk toch? trouwens scooter huur was ook veel duurder als op andere griekse eilanden. tis echt een luxe eiland. zou er nooit meer naar toe gaan.
Gereisd familie in juli 2006

anouk, 9-9-2007

Wij zijn net terug van een weekje Mykonos. We hebben het heerlijk gehad! Hotel Poseidon is ideaal gelegen, heel dicht bij het centrum van Mykonos-stad. Het is wel jammer dat er aan deze kant van het eiland geen fijne stranden zijn. De standaardkamers van die hotel zijn erg ouderwets met harde bedden en weinig luxe. Daarentegen is de rest van het hotel heel modern. Lekker zwembad, mooie aankleding, gezellige loungezitjes, leuke bar, lekker eten en heel vriendelijk personeel. Jammer dat de Nederlandse reisorganisaties geen luxere kamers aanbieden, want deze zijn namelijk wel super! Maar hebben hier een topweek gehad!
Gereisd met partner in augustus 2006

José, 13-8-2007

Wij waren hier eind juli 2007. Het hotel ziet er verzorgd uit en is erg schoon. Vooral het zwembad ziet er prachtig uit. Het ontbijt is een aanrader, heel uitgebreid en erg lekker. Je moet wel goed ter been zijn want om bij de kamers te komen is het trappetje op en trappetje af. De bedden zijn inderdaad erg hard. Wij hebben het hier heel erg naar ons zin gehad.
Gereisd met partner in juli 2007

christ en jeanne, 21-7-2007

Mooi hotel wel kleine kamers en harde bedden,fijn zwembad[zoutwater] met zwemmersbar,en een zeer uitgebreid ontbijt zijn we verder niet meer tegen gekomen,wij waren hier 3 dagen voor dit eiland lang genoeg om alles gezien te hebben het was wel heel erg duur hier vooral bij italiaanse restaurants die rekenen maar wat als de prijs niet op de kaart staat b.v voor de wijn 25 euro
Gereisd met partner in juni 2007

L&M, 1-7-2007

15 dagen in dit hotel verbleven en ons heerlijk vermaakt! Standaard kamers klein en wat ouderwets, hard bed. Maar voor de rest is alles geweldig. Stadje om de hoek. Heerlijk ontbijt, heel relaxed zwembad waar je lekker op bedjes kunt liggen of op een loungezitje. Heerlijk eten en aardig personeel! Kortom, top!
Gereisd met partner in juni 2007

Marisja van der Kamp, 24-9-2006

Dit hotel heeft een perfecte ligging. Het centrum + busstation zijn max 5 min lopen. Het ontbijbuffet was zeer uitgebreid en lekker. Het zwembad was perfect,goede ligstoelen en parasols en douches aanwezig. En heerlijk cappuchino freddo's. Je kon ook lunchen bij het zwembad waar je voor "mykonese" begrippen relatief veel en goedkoop kon eten.

Het enig nadeel vonden wij de kamers: de standaardkamers hebben slechte bedden, onhandige douche (douchen leidt zonder uitzondering tot een kletsnatte badkamer), de meubels zijn een beetje outdated (terwijl de rest van het hotel heel modern is)en de kamer is niet heel groot. Vraag daarom altijd bij de receptie of ze misschien nog een betere kamer hebben want de standaardkamers verschillen onderling ook qua grote (ook van balkon). Maar omdat je toch de meeste tijd niet op je kamer bivakeert vonden wij de voordelen ruim opwegen tegen de nadelen.

Gereisd anders in september 2006

Arthur, 15-6-2006

Perfekte locatie (vlakbij centraal busstation om naar het strand te gaan), mooi zwembad om te relaxen (als je te moe bent om naar het strand te gaan) en super ontbijt. De kamers, ja typisch Grieks, stelt weinig voor maar netjes.

Al 7 jaar onze plek in Mykonos, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding....

Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Poseidon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poseidon scoort een 7.79 uit 10 op basis van 14 reviews.