Appartement Mykonos View

Appartement Mykonos View
Mykonos View
8,3

10 reviews over Appartement Mykonos View in het Nederlands

Heerlijk hotel op leuk eiland.

André V, 13-5-2017

Fantastisch hotel met erg vriendelijk personeel.

Hotelkamers zijn kleine appartementjes en daardoor voelt het nooit massaal.

Mykonos is trendy en duur, maar erg leuk.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi complex met een prachtig uitzicht!

Joke, 24-6-2013

Wij hadden 2 studio's geboekt; deze waren zonder zeezicht. Omdat er een annulering was kregen we een maisonnette, netjes en ruim en met een fantastisch uitzicht! Het zwembad is mooi en heeft een nog fraaier uitzicht op de haven en Mykonosstad. Het ontbijt vonden wij erg lekker en voor Griekse begrippen is dit erg luxe. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mykonos is erg duur en over de top. Het Typisch Griekse heb ik hier niet kunnen vinden.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

prachtig gelegen complex

anna, 28-9-2011

Prachtig gelegen appartementen complex, je moet dan wel hoog zitten. Je moet ook goed trap kunnen lopen. De bagage wordt voor je naar boven gebracht en met een fooitje ook weer naar beneden als je weg gaat. We vonden het er echt geweldig. Mooi gezicht over de haven en op allemaal cruiseschepen, die voor de kust liggen.

Bed is prima, alleen de douche is klein. Verder een mooi terras met veel privacy.

Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mykonos View bij:

Super mooie ligging, mooi uitzicht over zee

Miranda en Marco, 22-9-2011

Mykonos View is echt een aanrader, mooie 2 kamerappartementen prima bedden, alleen het traplopen is iets minder vooral als je bovenin zit. Je koffer wordt wel naar boven gebracht maar niet naar beneden :-). Wordt elke dag schoongemaakt en heel belangrijk elke dag schone handdoeken.
Gereisd met partner in september 2011

is leuk voor 3 dagen

J. Fens, 30-9-2008

Mooi complex. Erg mooi uitzicht omdat het hoog ligt. Je moet wel goed ter been zijn want het is wel klimmen de berg op.

De orion bar is leuk maar de drankjes zijn erg duur. (biertje €6,00 per stuk)

Stadje is erg leuk, hele smalle straatjes en dure winkeltjes. Leuk om te zien.

Gereisd met partner in september 2008

leuk!

Marianne, 12-9-2008

Centrum op loopafstand, rustige ligging met volgens mij het mooiste uitzicht op Mykonos. Alleen dat al is de moeite waard om hier te boeken. Zwembad ok, apartement ruim voldoende. Wel vreselijk prijzig alles op Mykonos. Met de kids leuk voor een paar dagen, daarna wel genoeg van en op naar Naxos.
Gereisd familie in september 2008

Er zijn betere hotels op Mykonos

Mykonosfreak, 8-9-2008

Heb uren moeten wachten bij aankomst op mijn geboekte kamer, we werden gelijk in de bijbehorende Onirobar gestuurd om een drankje te nemen voor ons eigen rekening natuurlijk,en best duur! De kamers zijn netjes, en leg je een fooitje neer, worden je handdoeken op allerlei leuke manieren gevouwen, en staan er vaasjes met geplukte bloemen.

Heel erg vervelend is de harde muziek die tot 2 uur s,nachts te horen is en je dus wakker houdt.

Let op!!! Het personeel is erg gebrand op geld.n.b. een vriend die met mij samen het ontbijt gebruikte moest voor alleen 1 droge croissant 10 euro neerleggen, terwijl ik al 2 weken iedere dag een fooi op tafel had achtergelaten. erg onvriendelijke gang van zaken, die mij besluiten nooit meer naar dit hotel te gaan.

Gereisd familie in mei 2008

Schoon,eenvoudig maar wel oké.

Heleen Strik-Klomp, 9-8-2008

De accommodatie was eenvoudig. Goed schoongehouden. Oké. Leuke typische sfeer van Mykonos.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Jeanet, 10-8-2007

Er heerst nogal wat verwarring over Mykonos View en Marina View. Dit complex is in feite hetzelfde. Broer en zus bezitten elk de helft van het complex. Er zit nogal wat verschil in de kamers. Wij hadden Mykonos View geboekt (met zeezicht/ruimere appartementen) en hadden in feite een prima appartement van Marina View. Ons appartement werd iedere dag schoongemaakt en we kregen ook iedere dag schone handdoeken. Het zwembad is ook toegankelijk voor de mensen van Marina View. De Oniro bar is een aanrader: geweldig uitzicht en relaxte sfeer. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn: eerst heuvel op en daarna 100 trappen. Maar dan heb je ook een geweldig uitzicht!!!
Gereisd anders in augustus 2007

Rob en Ilone, 4-8-2007

Eind juli 2007 in Mykonos view doorgebracht. We zaten precies naast de bar, hier totaal geen last van gehad, wordt juist een heel loungie muziek gedraaid.

In de badkamer ontbrak een douch-scherm, zodat de kleine badkamer goed nat werd.

de eigenaar (jonge vent) erg aardige gozer. zwembad ligt nog hoger, waar het de hele dag erg waait. Ook dit app. zat vol met Italianen. Trouwens heel Mykanos bestaat uit Italianen en gay's. De prijzen zijn erg hoog voor de drankjes (gedeelte bij klein venetie voor een milkshake 9 euro,

een frisdrank 5 euro.

Super-paradise met de auto heen geweest. Leuk om een keer mee te maken. Het is hier wel een zaak van zien en gezien worden en als je houdt van ligbed aan ligbed.

Over Mykonos view geen kwaad woord, maar je moet niet slecht te been zijn.

Over Mykonos: neem een goed gevulde beurs mee.

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mykonos View bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mykonos View in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mykonos View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mykonos View scoort een 8.28 uit 10 op basis van 10 reviews.