Hotel Elysium ***

Elysium
7,4

6 reviews over Hotel Elysium in het Nederlands

Mooist gelegen hotel van het eiland

Rene, 1-12-2013

Gayfriendly hotel met een prachtige ligging. Op het zonnenterras en zwembad dat westelijk uitzicht geeft over de zee, en Mykonos-stad. 's Avonds kun je er zeer goed eten.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Accomodatie is prijzig maar je krijgt er veel voor terug. De kamers / huisjes worden goed onderhouden. Terrein is mooi aangelegd.

Gereisd anders in juli 2003

Prachtig hotel, goede ligging

Benno en Aldo, 18-9-2008

Het Elysium is een schitterend hotel, vriendelijke bediening en zeer schone kamers. Dagelijks schone handdoeken. Goed ontbijt en mooi terras met uitzicht op de zee en de haven. Het dagelijkse evenement rond de zonsondergang is erg gezellig.
Gereisd met partner in september 2008

Pracht hotel op mooie locatie!

Suzanne, 11-9-2008

Het is een prachtig hotel, eenvoudig maar heel netjes. met een prachtig uitzicht over de baai en de stad, een mooie zonsondergang, waar ook mensen vanuit de hele stad naar toe trekken om te zien. ontbijten met zo'n uitzicht, van een heerlijk en goed gevuld buffet was een goed begin van de dag en wel nodig om de heuvel op en af te klimmen! dat is het enige nadeel, die steile heuvel! maar wel lekker dichtbij de bus en de stad, en het vliegveld was ook dichtbij, maar daar hadden we geen last van! Vriendelijke service, wel veel mannelijke stellen, dus als vrouwelijk stel vielen we aardig op, maar dat maakte het niet ongezellig of ongemakkelijk, Alex van de bar was echt super! Het is relatief duur, maar je krijgt er ook wat voor terug! Een aanrader als je je niet ongemakkelijk voelt tussen allemaal mooie mannen!
Gereisd met partner in augustus 2008

Jim & Ania, 14-9-2007

Een van ons mooiste accomodatie ooit in Mykonos! Super lounge, trendy, relaxte sfeer hotel. Hotel is echt super gelegen (5 min lopen naar het centrum). Het is inderdaad een gay-hotel, ik en mijn vriendin hadden daar geen pijn mee dus pakten wij lekker de scooter en vermaakten ons op een van de mooie hippe stranden zoals Paradise etc..etc. Figuren die geite wollen sokken dragen moeten lekker in eigen land blijven. Hotelkamer was echt Grieks ingericht dus veel wit en blauw en elke dag schoon en frisse handdoeken. Ontbijt was een beetje saai maar is echt oke. Ben je cool dan raad ik je aan om naar dit hotel te komen. TOPPERTJE!!
Gereisd met partner in mei 2007

Bontes, 26-3-2006

De prijs is veel te hoog voor de niet aanwezige service. Kom je wat later naar het ontbijt, heb je pech en je mag de restjes eten. Het buffet wordt niet aangevuld.
Gereisd anders in maart 2006

erick, 11-8-2005

een van de mooiste vkanties.zeker de zonsondergang niet te missen.als je niet gay bent misschien een afrader of als je er geen probleem mee heeft zeker een aanrader.wel een hogere prijs klasse maar top kwaliteit.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Elysium bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysium in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elysium scoort een 7.4 uit 10 op basis van 6 reviews.