Appartement Argo

Appartement Argo
Argo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Argo bij:

1 review over Appartement Argo in het Nederlands

Edmée, 4-9-2005

Argo Apartments in Myrties is goed per bus te bereiken en heeft een schoon kiezelstrand voor de deur, dus mooi uitzicht op zee vanaf de eerste verdieping. De apartementen beneden zijn groter dan boven, maar hebben een beperkter zicht op zee. Je loop over het terras van de buren naar je eigen appartement, dus geen privacy. Er is geen airco en er zitten maar aan één kant ramen, dus superbenauwd in het hoogseizoen. We troffen grote kakkerlakken aan (er is een restauarant boven de appartementen)en tijdens ons verblijf was de septictank vol en liep over met alle stank vandien. Ook de voordeur viel uit zijn hengsels en kon niet meer dicht. Dit werd zeer snel opgelost door de vriendelijke eigenaresse, maar al met al vond ik dit een armoedig, benauwd,slecht onderhouden en vies appartement, met een wonderschone ligging en een goed bed.
    Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Argo in Mykonos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Argo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Argo scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.