Hotel Imperial Med ****

7,8

16 reviews over Hotel Imperial Med in het Nederlands

Zijn geld niet waard!

Inge De Beuckelaer, 31-12-2012

Ik logeerde hier in juli 2012 met een vriendin voor een week, al bij aankomst waren we niet te spreken over de ontvangst in het hotel, onvriendelijke dame aan de balie. De kamer was ruim en proper maar met een zeer verouderde airco en de wc was verstopt.

Wij hadden geboekt met touroperator en hadden ontbijt en avondmaal. Het ontbijt was ronduit schandalig! Geen water, vers fruitsap,geen vers fruit enkel cake,brood,yoghurt uit een grote pot,wat charcuterie en een fruitmand met verrimpelde appelsienen en bananen met vlekken. Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Bij het avondeten hadden we een keuzemenu (er is geen buffet! slechts éénmaal in de week), dit eten was redelijk.

Zeer slechte locatie, geen winkeltjes in de buurt. En het hotelbusje rijdt maar enkele malen per dag naar de stadjes oia en fira, je moet bovendien melden dat je bij touroperator geboekt hebt om hiervan gratis te genieten, wij hadden dit niet gedaan omdat we dit niet wisten dus hebben we altijd kunnen betalen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

om over te doen

michelvandenzavel, 11-7-2012

stijlvol, goed gelegen hotel aan de luchthaven.

zeer zeer vriendelijk personeel en zeer goed onderhouden kamers.

Gereisd met partner in juni 2012

Dit hotel is echt een aanrader!

Veronique Blockx, 9-9-2011

Onze eerste reactie was negatief: op 50m van hekken van landingsbaan + verouderde bungalow die tegen straat lag(nummer 502).

Na 1 nacht gestoord te worden door auto's en (hotel)hond die blafte zijn we gaan reclameren. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en hebben nieuwe prachtige kamer gekregen (703).

Je merkt dat ze het hotel aan het renoveren zijn, maar dat ze in elke kamer iets anders hebben gerenoveerd. bvb. sommige kamers nieuwe TV en ramen/ Andere kamers luxe-badkamer.

De vliegtuigen hebben ons echter NOOIT gestoord. En wij houden toch echt wel van rust. Het geluid is er max 10 sec en is dan gedaan. Tussen 23u-7u zijn er geen vliegtuigen.

Op santorini heb je de keuze tussen 2 aanraders: prachtige héél kleine hotels aan westkant (goed voor enkele dagen) of dit hotel dat een groot zwembad heeft en rustig gelegen is, maar geen uitzicht heeft.

Men kan de ganse dag buiten eten. Kamer met ontbijt is voldoende. 's avonds alleen buffet (prijs 20 euro).

Gereisd met partner in augustus 2011

Aan te raden

Georges & Myriam, 27-8-2011

Zeer mooi en goed onderhouden hotel met een romantisch tintje.Van het direct er naast gelegen vliegveld hadden we geen last. Ruime, nette kamers (junior suite).Vriendelijk personeel. Rustige atmosfeer. Minpuntje is misschien de afstand tot Kamari maar dit vormde geen probleem voor ons(vijftigers).

Gereisd met partner in januari 2011

gezellig hotel.

E&H, 28-7-2011

wij zijn hier verbleven in juli nadat we overgeboekt waren van een ander hotel. de service is super. mensen zijn vriendelijk. spijtig is dat het aan een luchthaven ligt maar dit geluid went wel na verloop van tijd. de zonsopgang hier is prachtig! en al de kamers zijn mooi, de gerenoveerde zijn prachtig, wij zaten zelf in een oudere kamer was groot proper mooi terras en airco. de badkamer was proper maar was wel aan vernieuwing toe. ook de spa uitgetest en is een aanrader. de pendelbusjes zijn niet zo betrouwbaar maar voor 5 euro pp heen kan je miss beter een taxi nemen deze was 12 euro naar de hoofdstad fira! de postkaartjes komen allemaal uit het dorpje Ia.

al bij al een topvakantie!

Gereisd met partner in juli 2011

aanrader

Vereecken Marina , 26-7-2011

heel mooi hotel hebben een heel mooie suite gekregen het was rustig en op de kamer alle dagen propere grote badlakens gekregen grote ijskast is wel afgelegen wij hebben een quad gehuurt is daar heel populair om het eiland te verkennen de overkomende vliegtuigen vond ik prachtig om mee te maken het is een aanrader !

Fantastisch klassehotel

Serge, 9-7-2011

Zeer mooi en stijlvol hotel ! lounge stijl , mooie ruime suite kamers (505) . Eten is zeer goed ! 4 * per dag naar Kamari (gratis) alsook naar Fira (betalend 5 euro) . lavastrand iets minder maar kristalhelder water ! zeer rustig hotel om echt eens goed uit te rusten. Niet aan te raden voor kinderen.

Heerlijke loungy sfeer!

G & L, 16-6-2011

Het hotel is top! Er hangt zo'n ontspannen sfeer! Ook onder het personeel. De obers bedienen je op je wenken en maken grapjes en vertellen leuke anekdotes. Het zwembad straalt een erg loungy karakter uit. Het eten was lekker, met elke dag een uitgebreid buffet. Soms kwam hetzelfde terug, maar dat stoorde me niet. Er was voor elk wat wils. Onze kamer was ruim en proper! Het dichtstbijzijnde dorp was ongeveer een half uur wandelen langs een baan zonder voetpad. Misschien niet ideaal voor kinderen, maar echt veel verkeer was er niet. En dan de luchthaven... We hadden er wat schrik voor nadat we hier de reacties gelezen hadden, maar 's nachts stijgen of landen er zo goed als geen vliegtuigen (en anders ben ik er niet van wakker geworden). Overdag hoogstens 5 of 6 per uur, maar er waren evengoed uren dat er geen enkel te horen was. En zoals iemand anders al schreef, best spectaculair! Ik zou dit hotel zeker niet links laten liggen omwille van de luchthaven. Integendeel! Ik wil direct terug!

Nooit meer!

melisande coninx, 23-11-2010

In de brochure staat luchthaven op 2 km van het hotel, dit is blijkbaar berekend vanaf de ingang van het luchthaven en niet de landingsbaan!MAW de landingsbaan ligt op 40m van je hotelkamerdeur!als een vliegtuig opstijgt, davert de hotelkamerdeur en ben je telkens wakker. Zeer misleidende info in de brochure en wij waren zeer misnoegd!elk uur stijgt er een vliegtuig op, beginnende van 7u s morgens tot 23uu30 s avonds, van rust= geen sprake! hotel op zich is mooi,maar niet op juiste locatie gelegen.kamerservice liet de wensen over (slordig) en frigo in de kamer maakte zoveel lawaai dat we hem gewoon uitzetten. je lag met je hoofd bijna letterlijk naast de frigo.Dit hotel is zijn sterren niet waard in onze ogen. Eten was niet super.Mooi zwembad en leuke ligstoelen. Bediening =ok. Wellnessverzorgings= goed.

wie rust zoekt, blijft ver weg van dit hotel.

Gereisd met partner in september 2010

zeer goed hotel

rudy t, 6-8-2010

Zeer goeden proper charme hotel . Amper 50 kamers dus rustig.De suite kamers zijn groot doch badkamer is eerder aan de kleine kant.Dicht bij vlieghaven , even wennen.Bij diner zeker niet aanschuiven aan lekker gevarieerd buffet.Buiten dineren bij avond fakkels zeer romantisch.Zeer vriendelijk personeel.Wel de drank iet wat prijzig in hotel.Happy Hour 17h/19h drank1/2 prijs.Gratis handdoeken service . Geen animatie maar dat hoefde niet voor mij.Ook gratis zetels aan keien strand .Wel vervoer nodig voor uitstappen.Santorini mooi eilandje , niet verveeld.Jammas
Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Imperial Med bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Med in Monolithos (Santorini), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Med zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperial Med scoort een 7.83 uit 10 op basis van 16 reviews.