Appartement Nefeli Sunset Studios ***

Nefeli Sunset Studios

1 review over Appartement Nefeli Sunset Studios in het Nederlands

fantastische plek

wimgoeteyn, 26-2-2013

Griekse gastvrijheid teruggevonden hier ! Wat lieve mensen! Reeds voor de boeking contact gehad want ze willen het allerbeste voor jou ! We hadden dan ook een kamer met een heel groot houten terras en zicht op zee en vooral op de prachtige zonsondergangen ! Elke dag anders ,je bleef ervoor in het hotel ;op je terras of op het bankje aan het water om te genieten.Ze hadden net gloednieuwe kamers af die heel erg mooi en smaakvol zijn ingericht. Er waren mensen die al meer dan 10 jaar hier elk jaar terugkwamen . Misschien was Milos ons 15e eiland die we verkend hadden maar deze blijft toch mijn favoriet ! Huur een auto ,prachtig van natuur en niet te toeristisch . Verblijf in Nefili ;prima stek om het eiland te verkennen ;het zuiden is veel killer en met meer wind !!
Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nefeli Sunset Studios in Milos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nefeli Sunset Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nefeli Sunset Studios scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.