Hotel Ios Palace ****

Ios
Hotel Ios Palace
Ios Palace

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ios Palace bij:

1 review over Hotel Ios Palace in het Nederlands

Elze Kranendonk, 7-6-2007

Prachtig hotel, mooi modern. Hotel ligt pal aan het strand. Er zijn 2 kleine zwembaden. De kamers zijn luxe en hebben mooi uitzicht over de baai.

Er gaat om het half uur een bus naar het centrum. Ga eten bij Lord Byron!

Nadeel van het hotel was dat in het laagseizoen alles erg langzaam gaat. Op het ontbijt moesten we een uur wachten en wat we kregen was fout. Het ligbad miste een stop en die was niet te vervangen (?). De ijskoffie is niet te drinken en erg prijzig. Autohuur via het hotel is ook duurder dan als je het zelf regelt. Deze dingen zijn maar klein, maar waren een irritatie waard. Daarom krijgt hij van ons 3 sterren ipv 4. Nog steeds een goed hotel en wij raden hem wel aan!

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ios Palace in Ios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ios Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ios Palace scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.