Appartement Villa Rosa *

Villa Rosa

3 reviews over Appartement Villa Rosa in het Nederlands

egbert, 10-11-2005

Wij zijn enkele keren in Villa Rosa geweest.Maar dit jaar op een ander locatie in Malia geweest. Toch even naar Villa Rosa gelopen en we wisten niet wat we zagen.Het was een bouwval geworden.Alles gesloten,de weg opgebroken,tuin verwaarloost.kortom niet leuk meer.Jammer!!!!!!
    Gereisd anders in november 2005

J de Bruin, 12-2-2005

Helga en Co

Wij zijn 4 jaar achter elkaar bij dit lieve vrouwtje op bezoek geweest, want zo noem ik dit. Ook nadat zij gestopt is met verhuur via reisbureaus hebben wij nog steeds contact met haar. We bellen soms en ieder jaar zoeken wij haar weer op. Heelijk rustige vakanties waren dit. een keer zelfs 5 weken geweest.

Gereisd anders in februari 2005

Piebe Doef, 16-2-2004

Een appartementencomplexje tegen de berg aangeplakt, dus trapsgewijs gelegen. Zeer rustige omgeving. Goed onderhouden. Beheerd door een goed Duits sprekende dame. Strand, centrum etc. op redelijke loopafstand. Bushalte vlakbij. Enne... een schitterend uitzicht over Malia.
        Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rosa in Fira - Thira (Santorini), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Rosa scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.