Appartement Anemona Villas

Anemona Villas

1 review over Appartement Anemona Villas in het Nederlands

Geweldige plek

Roelie Schepers, 15-8-2017

Annemona Villas kunnen wij zeer aanbevelen. De villa is rustig gelegen en met een prachtig uitzicht op zee en over de baai. Er zijn 3 studio’s (2 pers.) met een eigen terras met uitzicht op zee. Wij hadden het appartement (4 pers.) op de bovenste etage met 2 aparte slaapkamers een woonkamer met keuken en twee terrassen. Het ontvangst door de familie Freri was een warm bad. Irina is een zeer hartelijke en gastvrije vrouw die je verblijf op het eiland een extra dimensie geeft.

De villa ligt op loopafstand (5 min.) van het centrum van Azolimnos met een strand en restaurants.

De hoofdstad Ermoupoli is zeker een bezoek waard, vooral Ano Syros is wonderschoon. En ook een rondritje over het eiland is een leuke activiteit. Kortom een top bestemming. Van ons 5 sterren!!

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anemona Villas in Azolimnos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anemona Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anemona Villas scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.