Appartement Frida

2,7

Onvoldoende

1 review over Appartement Frida in het Nederlands

Yamina el Gaâd, 16-8-2007

Wij zijn onlangs naar Frida geweest.Toen we voor het eerst in ons appar. binnen kwamen hadden we zoiets van okay,anders dan op de site. Op zich is het geen slecht appar..Als je geen rijbewijs voor een auto of scooter hebt kom je niet verder dan het cntrm, dat op een half uurtje lopen ligt.Maar anders kan je alleen een fiets huren.Excuries>aanrader

De service is goed,de barman is aardig en wilt echt alles voor je doen "If there's something wrong, ASK ME!" Er werd alleen niet schoongemaakt tijdens ons verblijf. met de inrichting is eigenlijk niet zo veel mis, alleen de badkamer, nogal krap. Het bestek is ook schaars, erg basic.De ruimte is gemiddeld, het is wel "praktisch ingericht wat de keuken en "slaapkamer" betreft. Wij hebben aardig wat geld betaalt voor deze 2 weken verblijf in Frida, maar ik vond het wel minder dan wat ik had verwacht. Ik dacht dat er wel wat meer ruimte zal zijn

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Frida in Sidari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Frida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Frida scoort een 2.67 uit 10 op basis van 3 reviews.