Hotel Theo

Hotel Theo
Theo

1 review over Hotel Theo in het Nederlands

Mooie plek om tot rust te komen en te onthaasten

Kenneth Powell, 26-5-2010

Bij toeval vielen wij bij hotel Theo binnen en werden meteen uiterst vriendelijk ontvangen. We voelden ons niet als klant behandeld maar als "part of the family". Geen "kamernummer-toenadering" maar direct bij de voornaam.

Het hotel ligt op 8 minuten lopen van het strand maar heeft een perfect rustig en uit de wind liggend zwembad. De prijzen zijn prima. Ik vond het niet erg duur. Avondeten kon via de kaart maar je kon ook mee eten wat er die avond door een van de gasten gekozen was. Natuurlijk wel Grieks!

Hotel Theo is niet aangesloten bij een touroperator. Dus het boeken vergt enig geduld. Autohuur kan via het hotel geregeld worden.

De omgeving leent zich perfect voor diverse wandelingen en is nog geen massa-toerisme locatie.

Leuke vakantie gehad, ondanks een paar dagen regen!

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theo in San George, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Theo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.