Appartement Eveline ***

Zoover award

150 reviews over Appartement Eveline in het Nederlands

Altijd heerlijk!!

Familie Smit, 12-9-2017

Heerlijk knus complex. Hier heb je de ruimte en rust maar ook gezelligheid.

Tot de volgende zomervakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wederom een fantastische, ontspannende vakantie.

Fam. Sulkers, 10-9-2017

Als je voor rust en ruimte gaat, moet je hier zijn. Dit jaar voor de 7e keer naar Eveline geweest en we komen weer helemaal uitgerust terug. Voor het eerst in september dit keer en de temperaturen zijn dan heerlijk. Lekker warm overdag en 's nachts koelt het redelijk af, zodat slapen ook geen probleem is. Alle bekende restaurantjes weer gehad, leuk om iedereen weer te zien.

We hebben het Mavroudis olijfolie museum in het zuiden bezocht, het Archillion (paleis van Sissi) en van het uitzicht genoten op de Kaiser's Throne bij Pelekas. Dus zelfs bij 7x nog nieuwe dingen gezien!

Kortom: 'Het is hier fantastisch'.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Prachtige ligging, kleinschalig

Folkert, 28-8-2017

Aanrader

Scherpe prijs kwaliteit

Makkelijk contact met beheerder ook bij boeken snel en behulpzaam

Super ligging

Voor jong en oud aantrekkelijke omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek

Cock van Geel, 27-8-2017

Super relaxed genoten van zon, zee, strand en terrasjes. De kleinschaligheid van de accommodatie (5 huisjes) en de grote plek maakt dat we ons heerlijk hebben ontspannen. Op loopafstand een winkeltje met vers brood voor het ontbijt, zo fijn! De zee voor de deur en verschillende restaurantjes links en rechts op loopafstand. En zwemmen in de zwembaden van omliggende hotels is met een gentlemens agreement goed geregeld (niet picknicken maar je drankje bestellen bij de bar en je kan gewoon plonsen). Genoeg te ontdekken op Corfu. We zijn hier nu voor de 7de keer in 10 jaar tijd en weer hebben we nieuwe dingen gezien en gedaan. Dit keer een bootje gehuurd om te varen rond de noord-westelijke kust. De Nederlandse beheerders doen iedere keer weer hun best om iedereen een fijne vakantie te laten beleven. Echt een aanrader wat ons betreft!

Centraal gelegen en rustig

Familie Ter Laak, 25-8-2017

We wilden graag gaan wandelen in het noorden van Corfu en na het boeken van een goedkope vliegticket zochten we een rustig gelegen accommodatie met privacy, dichtbij zee, centrale ligging voor het noorden van Corfu en in de buurt van een wandelboulevard met restaurants, winkeltjes en wat terrasjes. Geen massatoerisme. Appartementen Eveline voldoen aan al deze wensen. Bovendien is het fijn dat er een Nederlands echtpaar aanwezig is om je de weg te wijzen en voor tips voor lokale restaurantjes om Grieks te gaan eten. Het dorpje Roda ligt op loopafstand met een wandelboulevardje en voor supermarkten en de betere restaurants reden we naar Acharavi. Mooie wandelingen gemaakt in de bergen en de natuur is werkelijk prachtig.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Marieke, 24-8-2017

Kleinschalig, gezellig, rustig. Wij zijn al een aantal keer hier geweest, ook dit jaar weer.

De ligging is ideaal; zee voor de deur, zwembad bij de buren, net buiten Roda wat een gemoedelijk dorp is. Met een auto zit je snel op mooie strandjes en het eiland is gewoon fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wederom heerlijk genoten!

Jos vd Berg, 22-8-2017

Als je het échte vakantiegevoel wilt ervaren, zit je hier op de juiste plek.

Het huisje is basic, maar van alle gemakken voorzien en schoon.

Een ideale plek voor kleine kinderen. Je kunt ze veilig op het grote grasveld laten spelen.

Het dorp is gezellig en er is geen massatoerisme.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heelijke ontspannen plek voor het hele gezin

Nikki Nederhoff, 16-8-2017

Appartementen liggen op een hele fijne plek: het strand voor de deur, zwembad bij de buren en supermarkt op 50m. Het dorpje is op loopafstand en heeft zowel ruime keuze in restaurantjes als winkeltjes. De appartementen bieden uitzicht op zee en alle ruimte voor kids om veilig te spelen. Wij komen hier al jaren en vinden de combinatie van vriendelijke Nederlandse beheerders, rust, ruimte en zee en zwembad binnen handbereik echt uniek!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima basis om Corfu te ontdekken

Bas, 3-9-2016

De locatie centraal in het noorden van het eiland is goed om het eiland te ontdekken. Met een huurauto kun je dagtocthjes inplannen. Strand voor de deur om te relaxen en 's morgens een vroege duik in zee. Kleinschalig met een grote tuin. Voor privacy en soort oase. Voor ouders met kinderen ideaal. Terrein is afgesloten en geen zwembad. Kinderen kunnen vrij spelen. Appartementen zijn ruim voor vier personen en douche heeft een cabine en niet zo'n douchegordijntje. Dat is elders in Griekenland nog weleens anders. Inrichting eenvoudig maar voor een vakantie goed. Terras voorzijde met uitzicht op zee. Heerlijke stek voor het ontbijt.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Geweldig!!

Enide Rozeboom, 2-9-2016

Hele leuke accomodatie, ligging is geweldig, aan de zee, loopafstand van dorp en zwembad om de hoek!
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eveline in Roda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eveline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eveline scoort een 9.21 uit 10 op basis van 150 reviews.