Appartement Sole d'Oro

Sole d'Oro
6,1

7 reviews over Appartement Sole d'Oro in het Nederlands

marloes, 7-6-2005

heel leuk, uitzicht over zee is echt geweldig! ben hier vorig jaar geweest en wilde er dit jaar weer heen maar het is in geen enkele reisgids meer te vinden.

weet iemand of het nog wel bestaat?

Gereisd anders in juni 2005

Fleur, 1-8-2004

veel stank, vies appartement, slechte service personeel! Corfu is best wel mooi voor een vakantie maar niet via Sole D'Oro! Riool stank was niet te harden!
      Gereisd anders in augustus 2004

Anette, 28-7-2004

Op zich een goed appartement, ook wij zaten beneden, met stank, al was dat erg snel opgelost. Op de kamer hadden we er geen last van. Mooi terras met leuk uitzicht. Er leuk personeel, heel vriendelijk en hulpvaardig. Netjes en schoon. Wij hebben een scooter gehuurd en zijn vaak naar de stranden aan de westkust geweest. Erg mooi. Aanrader: Restaurant Spiros in Benitses. Vooral de magnum plank staek missen we nog steeds!! We hebben de rivier safari gedaan (vasteland) en die was echt super mooi. Een echte aanrader.
        Gereisd anders in juli 2004

suzanne, 14-4-2004

ik ben nu 3 jaar achter elkaar naar Sole D'Oro geweest. aankomend jaar ga ik ergens anders heen, omdat Sole D'Oro niet meer via nederland te boeken is. wat ik overigens zeer jammer vind, omdat er een hoop herinneringen liggen. In die drie jaar tijd heb ik veel vriendschappen opgebouwd met akis, ariti, kostas, pakis en samis. deze mensen hebben een hart van goud en staan altijd voor je klaar, als je hen ook maar met respect behandeld!!!
          Gereisd anders in april 2004

Iris, 15-3-2004

Het terras van het complex en het zwembad zijn prima maar het appartement stelde echt niets voor. Ons uitzicht bestond uit bomen waarin sávonds ratten met lange staarten hen en weer sprongen, niet echt gezellig. Voor mensen zonder rijbewijs, zoals wij was er in de omgeving echt niets te beleven. de bus reed eens in de 1,5 uur tot 22.00. Perama heeft een (goed) restaurant, kritikos, maar that's it. de bereikbaaarheid is erg stelcht (steil en je loopt lang een drukke autoweg)absoluut een afrader
            Gereisd anders in maart 2004

Liana, 15-2-2004

Sole d'oro was echt geweldig! Lekker zwembad, en echt superlieve mensen! Wat minder is al je op de benedenste verdieping zit, dan heb je het idee alsof je een kelder inloopt, waar ook een muffe geur hangt. Verder is een scooter meer dan aan te raden. Akis, Arita en Costas zijn superlieve mensen, die je overal wel mee willen helpen.

Een uit eten tip: in Corfu Stad zit een restaurant genaamd Sagrado, echt geweldig daar!!!

Gereisd anders in februari 2004

Yoeri en Monique., 3-9-2003

Corfu is dus heel mooi, zon, zee en strand. Achillion is leuk maar je mag alleen op de begane grond rondkijken. De accomadatie is netjes en de schoonmaakster deed erg haar best. Wij zaten beneden (de grotere huisjes)Ik raad je aan daar niet te gaan zitten want bij vlagen is de stankoverlast werkelijk niet te harden. de hostess, die het eerst probeerdete sussen met een antwoord van "daar heb ik nog nooit van gehoord", deed er een paar dagen over om een loodgieter te vinden. Des en vooral niet temin was het een prima vakantie (als we boven haden gezeten nog meer) Akis is inderdaad een vriendelijke man. De barjufrouw, arita, had bij opmerkingen van ons over de stank maar één antwoord "what can y do?" Schiet je dus geen zier mee op. Dus denk beneden apartement en arita weg (bergtrol) dan kun je er prima vertoeven. Sole dóre euh...nee dank u!
                Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sole d'Oro in Perama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sole d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sole d'Oro scoort een 6.14 uit 10 op basis van 7 reviews.