Appartement Fouxia

Fouxia
7,3

7 reviews over Appartement Fouxia in het Nederlands

Amanda, 8-5-2006

het was wel een leuke vakantie aleen jammer dat er niet zo heel erg veel te doen was, ook was de drukke weg heel vervelend, er was geen stoep dus je moest over de weg lopen.

Gereisd anders in mei 2006

Robin en Corien, 25-8-2005

Het was geweldig!!! Wij hadden een studio. Het was verschrikkelijk ruim. Aan alles was gedacht. Ook het personeel is super aardig.

Van de drukke weg is weinig te merken. Ook van de vliegtuigen die af en toe overkomen hebben we weinig last gehad.

Het is heel erg aan te raden om een scooter te huren. Bij de baas van het compex is dat maar e. 15 per dag. Wij denken dat het aangenamer is dan met een auto, kijkend naar het drukke verkeer en de hitte.

Kortom: Een echte aanrader!!!

Gereisd anders in augustus 2005

Edwin en Susanne, 17-8-2005

Wij zijn 8 dagen op Corfu in Fouxia geweest en hebben ontzettend genoten. De eigenaar en medewekers zijn ontzettend vriendelijk en de appartementen schoon en netjes. Ze geven je fantastische tips als je ook eens het andere griekenland wil ontdekken. Het ligt inderdaad aan een drukke weg maar hier heb je weinig last van, ook van de vliegtuigen heb je weinig last.

Een auto of scooter huren is wel een must om echt iets van het eiland te zien (we hadden de hele week een auto) maar met het openbaar vervoer kom je ook een heel eind. Dit is zeker een aanrader voor mensen die niet in de toeristenplaasten willen zitten en iets van de griekse cultuur mee willen krijgen.

Gereisd anders in augustus 2005

Jerelis, 12-11-2004

We hebben 17 dagen doorgebracht in Fouxia, dit was in de maand mei. We werden hartelijk ontvangen en ze waren vooral weg van ons dochterje (1,5 jaar op dat moment), die ze steeds aanspraken met "daaarling". Prachtig. Het zwembad was schoon en verder was alles goed verzorgt.

We hadden een auto gehuurd en dat is wel nodig op Corfu.

Relatief weinig last gehad van de vliegtuigen en de drukke weg (misschien vanwege het feit dat het echte seizoen nog niet begonnen was?).

Terug naar Corfu? Nee, 17 dagen waren meer dan voldoende!

Gereisd anders in november 2004

prevos, 3-9-2004

eerste indruk viel direct tegen eigenaar had ook nog eens honden die snachts blaften kamers waren erg muf ruikend . corfu is in mijn ogen weinig grieks dan kun je beter naar het vastenland gaan dat is super wat in de reisgids stond over een winkel op zoveel afstand klopte niks van bar was vaak gesloten s avonds nee viel echt tegen niet voor herhaling vatbaar
            Gereisd anders in september 2004

marloes, 19-7-2004

wij hadden niet het idee dat de eigenaar echt enthousiast was.

we hebben vaak voor een dichte bar gestaan, wat vrij jammer was omdat je verder bijna overal een auto voor nodig hebt.

Corfu is verder echt schitterend er is veel te zien.

als je van uitgaan houdt kan je het beste naar benitses rijden ,iets verderop of naar corfu stad.

Wij hadden een hele leuke zaak in perama zelf ontdekt, die Cheers heette.

een paar keer per week is daar griekse avond.

je kan er heel lekker eten en er staat een pooltafel,en na het eten veranderd het in een soort disco waar je nog lekker kan dansen

en je kan er vanaf fouxia in nog geen 5 minuten naartoe lopen.

Gereisd anders in juli 2004

fam de vries eelde, 16-6-2004

twee weken corfu is lang genoeg,de euro is daar ook al een gulden,de kamers roken muf er zaten bij het zwembad jongeren uit engeland die in een ander acc zaten,stond niet in de reisgids,de vliegtuigen waren niet zo erg als de housemuziek die aan stond als er teveel jeugd was. verder een prettige vacantie gehad, maar een auto huren is wel het beste als je het eiland wilt zien,want de rond-

reisjes op het eiland zijn niet goedkoop.(afdingen) eten bij kritikos in perama of bij de kaiserbridge richting benitses is een aanrader. centrum van benitses is ongeveer 5 min. met de auto daar heb je genoeg eettenten. strandjes : pelekas en gialiskari. en een must: sissi's zomerverblijf. leuk is ook de pantokrator(hoogste berg met de auto makkelijk te doen) corfustad is niet echt grieks maar wel gezellig. met andere woorden corfu is leuk als je van natuur, baaitjes, cultuur en eten houd

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fouxia in Perama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fouxia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fouxia scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.