7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mayor Pelekas Monastery***** bij :

33 reviews over Hotel Mayor Pelekas Monastery in het Nederlands

Prima week!

Randy, 18-9-2015

We waren hier 1 week op vakantie, voor ons was het alleen een zon zee strand vakantie, we zijn op maandag voor Euro 1.70 !!!! per persoon naar Corfu stad gereden met de bus, chauffeur van het hotel brengt je naar de bushalte toe (gratis) om daar verder met de bus te reizen. Eten was goed en gevarieerd, animatie was vriendelijk, elke dag hebben we met een groepje beachvolleybal gespeeld. Wij hadden een zeezicht kamer die ruim opgezet was. Ondanks dat het een top vakantie was gaan we geen 2e keer, niks ten nadele van het hotel maar omdat we graag elk jaar naar wat anders gaan.
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima hotel, echter te afgelegen.

Tevreden maar..........., 18-8-2015

Wij zijn hier met 6 volwassenen geweest, voor ouderen die slecht ter been zijn en gezinnen met kinderen is dit hotel niet aan te raden (te veel trappen en niet kindgericht). Echter op de accommodatie is niets aan te merken, schone kamers, vriendelijk personeel, en bij vragen wordt je gelijk te woord gestaan. Strand en zee zijn schoon en er zijn voldoende gratis bedjes en parasols. (Let op je moet de wit/blauwe hebben). Over het eten hebben wij niets aan te merken gevarieerd en op tijd bijgevuld, veel keuze. Voor ons was het een nadeel dat je s,avonds niet even de winkelstraatjes in kon. Dan moet je met de bus naar Corfu stad.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

1 keer en nooit meer

Sander, 16-6-2015

Prachtig uitzicht en zee is heel helder en mooi.

locatie heel erg afgelegen en veel trappen. Er is een lift maar die is meer stuk dan hij werkt. ( met een kinderwagen geen doen in de hitte).

Enorm veel muggen en geen wind, dus temperatuur loopt heel hoog op.

eten van vlees en vis is een risico, bij ons was heet vaak nog rauw van binnen en diverse mensen zijn er ziek van geworden.

omgeving zeker de moeite waard, maar verder is er niets te doen. Zeker geen 5 sterren!

Gereisd met partner in juni 2015

Fraai, maar afgelegen plek

Willem Verhoeff, 15-6-2015

Pluspunten: Prachtig gelegen, zeezicht kamers mooi, Airco deed het prima! eten smaakvol, service in orde, geen handdoekje leggen. Zeewater is kristalhelder, mooi zandstrand en loopt heel langzaam af waardoor geschikt voor kinderen.

Minpunten: Veel trappen, lift vaak stuk, niveauverschil kamers schijnt enorm te zijn boek daarom een zeezichtkamer! Geen Nederlanders maar Oostblokkers, Italianen, Engelsen en Duitsers. Weinig animatie in de avond. Zwembad sluit om 18.00 uur met een touw eromheen en je mag er dan echt niet meer in!! Hygiëne zwembad liet te wensen over. Geen strandbar, voor iets drinken moet je veel trappen oplopen in de hitte. Muziek bij het zwembad veel te hard! Gehorige kamers, harde bedden waardoor je steeds met kramp wakker wordt in je ledematen, niet te wandelen in de omgeving door hoogteverschillen, niets te beleven in de omgeving. Veel muggen, geen wind waardoor het erg heet aanvoelt.

Gereisd met partner in juni 2015

nooit nooit meer...

kristel marien, 3-8-2012

samen met 30 anderen van dit hotel (cijfers van dokter daar) een zware voedselvergiftiging gehad. Bij aankomst een "promotiekamer" gekregen die meer geleek op een aftandse motelkamer met alleen een dubbel bed en geen ruimte,zelfs het toilet werkte niet, vlak tegen de rotswand gebouwd.Afgeblaft geweest door personeel, na veel gesmeek kunnen bijbetalen voor fatsoenlijke kamer. Ook veel klachten van andere gasten.
Gereisd familie in juli 2012

hygiene kamer slecht

karin, 20-7-2012

De accomodatie ziet er goed uit, het hotel ligt in een mooie omgeving maar er is niets te doen, alleen een winkeltje in de lobby van het hotel.

Wij zijn tot de ontdekking gekomen dat de vieze handdoeken opnieuw worden opgevouwen en als schoon op het handdoekenrekje worden neergelegd!! We hadden dit opgemerkt toen er een wel heel vieze handdoek tussen lag. Hierna hebben wij de handdoeken met balpen gemerkt, toen ook deze handdoeken weer als schoon zijn neergelegd hebben wij een klacht ingediend. Hierop werd gereageerd door de lobby manager 'I don't know if you are telling the true'. We werden schofterig behandeld en kregen - in tegenstelling tot de andere vakantiegangers- als 'dank' geen lunchkaart nadat wij hadden uitgecheckt om 12.00 uur. Wij konden dus geen gebruik maken van de lunch. Wij gaan niet meer naar dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2012

Heel mooi gelegen hotel

Fam Smeets, 16-7-2012

Net 2 dagen terug van het Pelekas Beach hotel,schitterend gelegen tegen de rotsen met super uitzicht,we hadden een 2 persoonskamer met zeezicht met een bijgezet "bed" voor onze dochter van 11,ze sliep hier echter niet lekker op,dit is een uitgeklapte sofa,we hebben 2 keer gevraagd of hier een matras opgelegd kon worden maar dit kon blijkbaar niet gerealiseerd worden. De gebruikte handdoeken werden een paar keer weer opgevouwen en op het rekje gelegd in de douche en moest nogmaals worden gebruikt,hier waren veel klachten over. Eten was erg goed,maar erg op de engelsen gericht,engels ontbijt met witte bonen e.d.,je kon brood roosteren, er was wel goudse kaas en douwe egberts koffie! Zwembad en terras was te klein voor hoogseizoen,was altijd vol ook 'savonds met shows was er geen plaats als je later kwam. Op strand kun je heerlijk liggen,kaart van hotel laten zien dan kost het niks bij blauw-witte parasols bedjes. Kortom,goed hotel maar voor ons maar 3en halve ster waard.
Gereisd familie in juli 2012

idylische lokatie

Twan en Anita, 25-6-2012

Hotel heeft een prachtige ligging. In een mooie baai met zandstrand. Zeewater was super helder.

Eten wordt goed verzorgt en personeel is erg vriendelijk.

Wij hadden een voordeelkamer, maar deze viel erg tegen. Door een lekkage kregen wij een prachtige kamer met zeezicht; problemen worden goed en snel opgelost. Hotel ligt wel erg ver van alles af, alhoewel ons, t centrum van Pelekas erg tegenviel.

Gereisd met partner in juni 2012

Mooie plek

Frank, 17-6-2012

Het hotel ligt op een zeer mooie plek. Bij de bar waren ze heel vriendelijk. Maar bij het winkeltje was het waardeloos daar wouden ze niks voor je doen. Er was 1 nadeel. Je kan niet naar een stad zo toe gaan. Er gaat een shuttle bus naar dorp toe. En van die dorp gaat een bus naar echte stad. maar die tijden sluiten niet op elkaar aan. Je moet soms 1 uur wachten. Je kan der niet lopen. Maar het eten was super. Mooi hotel. We hadden 3 persoons kamer maar er stonden maar 2bedden. Naar receptie geweest en het ze haden het binnen 10minuten een bed bij gezet. Zeer netjes. Hele mooie strand. Een geslaagde vakantie
Gereisd familie in augustus 2011

Fijn hotel!

Lin, 18-8-2011

Fijn hotel. Het hotel ligt op verschillende niveaus en er is een liftje tussen de verschillende verdiepingen. Eten was lekker, best wel afwisselend voor all-in. Eens per week is er een Greek night met muziek en dansers. Er is een erg actief animatieteam met aquaqym 2x per dag en entertainment 's middags en 's avonds. Olivier van het animatieteam is echt geweldig! Zwembad is groot genoeg. Bedjes en parasols aan het strand tegen betaling. Onze kamer had een mooi balkon met prachtig zeezicht. Alleen jammer dat de kamer in een uithoek van het complex lag, vlakbij een zeer luidruchtige disco. Verder hadden wij ook zeer luidruchtig ruziemakende buren. Niet veel nachtrust dus. Service aan de receptie niet bijzonder. Pelekas is een klein dorpje waar weinig te doen is. Tip: huur een auto. Het eiland is zó mooi. Vooral Corfu-stad en Kanoni zijn zeker een aanrader. Wij waren er in juni en er waren overal prachtige bloemen en veel groen.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayor Pelekas Monastery in Pelekas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayor Pelekas Monastery zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mayor Pelekas Monastery scoort een 7.79 uit 10 op basis van 48 reviews.