5,7

Matig

14 reviews over Appartement Katherina in het Nederlands

Loez & Gino, 1-11-2006

Mooi gelegen complex(je).

Het appartement zelf voelde niet af door het ontbreken van bv een douch gordijn en goed bestek,

verder was het er mooi ruim.

Aan de eigenaren hebben we ons niet gestoord alleen het feit dat je als je bij hun s avonds eet een voorkeurs behandeling krijgt wel jammer is.

Het zwembad is erg lekker alleen jammer dat soms alle ligstoelen bezit zijn.

Het plaatsje zelf is erg mooi echter je moet hier niet de hele vakantie blijfen rond hangen maar bv excursies gaan doen.

Een tip is om de erop uit tegaan en gewoon de bus te pakken en op eigen voet het eiland over tegaan.

Corfu is een erg leuk eiland maar mischien moet je verder kijken als dit appartementen complex

Gereisd anders in november 2006

Astrid & Mohamed, 6-10-2006

Paleokastritsa is super mooi en echt een plaats waar je heen moet gaan, maar dit apartement is zeker niet aan te raden. Hieronder is genoeg gemeld waar ik het mee eens ben. Ik vond het zeker geen 3* appartement door de vieze douche, stinkende putjes/afgootstenen en kapotte snoeren in de keuken. Verder ben ik het ook eens met alle dingen die over de eigenaar Christos zijn genoemd. Ze willen veel geld verdienen en er niets voor doen.
    Gereisd met partner in augustus 2006

lydia, 22-9-2006

Wij zaten in Stravoula,de appartementen die 10 meter verder lagen, maar gingen iedere dag ontbijten bij Katharina.

Het appartement was karig ingericht, geen pannen, wel een deksel, 2 stoelen waar niet goed op te zitten viel. Wel een heerlijke vakantie gehad, waren weinig in het appartement.

Marlene & Frits, 21-9-2006

We sluiten ons volledig aan bij wat Marina over dit complex heeft geschreven. Wij hebben een prima vakantie gehad door NIET bij Christos te gaan eten en drinken. Onze tip is dan ook net als Marina: doe jezelf een plezier en boek dit complex NIET.

Mocht je toch dit plaatsje op Corfu uit kiezen ga dan eens eten bij Restaurant Limani, ligt aan de weg naar het haventje.

Eten is er erg goed en veel goedkoper dan bij de restaurants aan de hoofdweg.

Dennis, 19-9-2006

We verbleven in het naast gelegen app. Stravoula. Van Griekse gastvrijheid merk je hier niets, de eigenaar woont erboven. De ontvangst was erg ingetogen en met een diepe zucht verving hij een kapotte lamp en lege gasfles. Karige en ongezellige inrichting, balkons zijn weinig uitnodigend om te gaan zitten. Handdoeken waar je een hele week mee moet doen, een douche die de hele badkamer blank zet maar waar je geen dweil voor hebt. Na een stevige regenbui stond de gehele vloer blank, het water kwam binnen via de muur/plafond. Meerdere kamers hadden wateroverlast. Denk maar niet dat de eigenaar evens polshoogte kwam nemen, die was afwezig en verbleef elders. We hadden vooraf op niet al te veel gerekend en wilde graag centraal zitten in het mooie Paleokastritsa. Bovendien kun je voor die centen niet al te veel verwachten. Belangrijk om te weten dat app. complex via een behoorlijk steile weg naar de hoofdweg leidt, niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been/slechte conditie.
        Gereisd met vrienden in september 2006

eric en marloes, 14-9-2006

Appartement mooi gelegen in het groen in een schitterende omgeving. Alle benodigde faciliteiten dichtbij (supermarkt, bakker, pinautomaat, bushalte, strand, boten). Vanwege een redelijke heuvel moet je wel goed ter been zijn om bij het appartement te komen, als je geen vervoersmiddel ter beschikking hebt. Appartementen zijn niet bijzonder, maar om er te slapen en om te zwemmen en zonnen is het er prima.

Marina, 12-9-2006

Inderdaad zoals iedereen hier schrijft de eigenaar is een E..... Klagen over zijn financiën, roddelen over gasten tegen gasten. Zwembad is oke alleen vies waardoor veel mensen last hadden van uitslag. Christos zelf is totaal niet behulpzaam, alleen als je lacht om zijn vunzige grappen (vooral aan de dames) en 's avonds bij hem eet dan wil hij alles voor je doen. Hele dag geen water en Christos lag lekker op zijn bed en zat iedereen vuil aan te kijken en deed echt niks. Het plaatsje is fantastisch en de baaien ontzettend mooi. Echt een aanrader, kies alleen voor een ander appartement.

Freek & Sandra, 12-9-2006

Toplocatie. Christos en Katharina proberen het je naar de zin te maken in de poolbar. Die Christos heeft de slappe Nederlandse kroegpraat al aardig onder de knie! Je kunt het in de poolbar zelf zo gezellig maken als je wilt. Als je vroeg in je bed ligt, kun je daarvan overlast ondervinden. Neem een 2-kamerappartement en je hebt nergens last van.

De appartementen zijn eenvoudig, verwacht niet veel meer dan bed, douche en koelkast en optioneel airco. Geen vijfsterrenhotel maar daar kies je voor. Een geweldige ligging vlakbij het kleine centrum, eenvoudige appartementen en een fijn zwembad maken Katharina een keuze met een prima prijs/kwaliteitverhouding.

Nog een paar tips: eet de traditionele Corfiotische gerechten bij Astakos, in het centrum van Paleo de laatste weg rechts. Luieren op de superlocatie van La Grotta in Paleo, zonneterrassen tegen een rotswand met – eindelijk – andere muziek dan de sirtaki. En de Albanië excursie naar Butrinti is zéér de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2006

Jouke en Tineke, 6-9-2006

Wij zijn hier afgelopen zomer gekomen. Na een nachtelijke reis hadden we gehoopt op comfort. Bij aankomst zag het er leuk uit totdat we in onze kamer aankwamen. Klein, somber en armoedig ingericht. De deur van ons apartementje zat naast het schoonmaakhok, waardoor er steeds gerommel was. De deur heeft een doorzichtig raam, dus iedereen die langsloopt ziet wat je aan het doen bent.

Daarnaast tegen het zwembad aan waar het de hele dag een herrie is.

Douche was veel te klein. En het putje stonk. Keukengerei was zeer beperkt. Het zwembad was wel oke, maar je moest wel wat drinken halen bij de bar om op een bedje te mogen liggen, of bijbetalen. Terwijl de reisorganisatie aangaf dat dit gratis was.

We hebben bijna direct de touroperator gebeld en ons laten overplaatsen naar een apartementje 20 meter verderop. Dit was helemaal top!

Sjaak van de Gevel, 5-9-2006

Eenvoudig appartement met dito kamers.De terrasjes aan de achterkant van de kamers bieden helaas nul privacy vanwege het lage tussenmuurtje.Tijdens ons verblijf(8 dagen)geen schone handdoeken.Afval emmertjes voor gebruikt toiletpapier worden niet iedere dag geleegd.Meestal is er stromend water, soms ook warm.Het vervelendste is echter het eigenaars-echtpaar.Deze mensen zijn totaal ongeschikt voor de horeca.Onvriendelijk,nors,en absoluut niet bereid om te luisteren naar klachten en/of opmerkingen.Laat staan dat ze er iets aan doen.Het zwembad is wel voor elkaar.Voor mensen die slecht ter been zijn,of een slechte conditie hebben is het lastig om er te komen, zo steil is de weg er naar toe.Met andere eigenaars zou het best iets kunnen worden.
                Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Katherina in Paleokastritsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Katherina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Katherina scoort een 5.71 uit 10 op basis van 14 reviews.