Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Aphrodite Studios bij :

1 review over Appartement Aphrodite Studios in het Nederlands

een echte aanrader. fantastisch

Caroline Berkers, 15-5-2014

We hadden een studio met uitzicht op het zwembad( 1 ouder met 1 kind). De hygiëne was heel goed verzorgt en we hadden een heel mooie studio. Daarnaast werden we heel warm onthaald door de familie. We konden met alle vragen bij hun terecht en ze hebben ervoor gezorgd dat we ons heel goed thuis voelden op Corfu. Te denken aan extra verzorging door verse bloemen op kamer enz. Hierdoor voelden we ons als vakantiegast extra thuis bij familie Spiros. De ligging is goed. Dichtbij is de mogelijkheid om te ontbijten en uiteten te gaan als je dit niet zelf in je studio wenst klaar te maken. Elisabeth spreekt ook Engels en Duits. Wij hebben hun gastvrijheid als heel prettig ervaren.
    Gereisd familie in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aphrodite Studios in Paleokastritsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aphrodite Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aphrodite Studios scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.