Appartement Villa Stefanos

Appartement Villa Stefanos
Villa Stefanos

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Stefanos bij:

2 reviews over Appartement Villa Stefanos in het Nederlands

Jeroen, 12-9-2006

villa stefanos bestaat uit een unit van 3 appartementen en één van vier appartementen. Erg kleinschalig dus en als er (zoals bij ons) maar één ander appartement gevuld is (begin september), dan heb je heerlijk je privé-zwembad. Het wordt prima onderhouden, kleine typisch griekse ongemakken zijn aanwezig (wc-papier niet in toilet, mini-keukentje, muggen) , verbinding met dorpje alleen per auto (geen fiets of wandelpaden)
    Gereisd anders in september 2006

Henk, 1-6-2006

Ruim appartement ruim terras/balkon. Airco is aanwezig (zelf te bedienen). Ideaal als je rust zoekt. Er is geen bar of receptie aanwezig, maar persoonlijk vind ik dat geen punt. In de direkte omgeving zijn enkele taverna's waar je prima kunt eten. Ze hebben allemaal terras met zeezicht richting de hoofdstad. Het strand in Glyfa zelf stelt niets voor. Daarvoor moet je met de huurauto (echt nodig) op pad. Wat mij betreft kan ik Villa Stefanos zeker aanraden!
      Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Stefanos in Nissaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Stefanos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Stefanos scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.