Hotel Nissaki Beach ****

Hotel Nissaki Beach
Nissaki Beach
7,7

53 reviews over Hotel Nissaki Beach in het Nederlands

Prachtig uitzicht, recent vernieuwd , vriendelijk

Lakiere, 15-8-2017

zeer mooie en ruime kamers, groot balkon, verzorgd en netjes, afwisseling in eten, super vriendelijk personeel
Gereisd met partner in juli 2017
General Manager, General Manager, 2-9-2017

Dear Guests,

We would like to thank you for your kind posting on Zoover.

We are more than happy to know that our daily efforts have brought a result on your holidays. Our entire team tries its best in order to offer a more personalised service which meets guests' needs. Indeed our great location and the breathtaking view are one of a kind.

Once again, we would like to thank you for having the time to refer to us and for having chosen our hotel as your holiday destination.

We hope to welcome you again in our hotel and we wish you all the best.

Our warmest regards,

Your TUI Sensimar Nissaki Beach by Atlantica Team

Mooi hotel

Ans Helmink, 31-5-2017

Mooi hotel op een zeer rustige plek.

Het is strak ingericht en je merkt niet dat het hotel vol met mensen is.

Het eten is van hoge kwaliteit er word verwacht dat je je netjes kleed.

Het a la carte restaurant is een aanrader ,erg sfeervol en lekker.

Het zwembad water was wel erg koud.

Bediening is super aardig maar kan wat georganiseerde werken.

Ze vergeten vaak wat je besteld hebt en lopen voor elk individueel drankje.

Het entertainment is van grote klasse in de avond .wij vonden dat helemaal geweldig.

Het hotel is erg begaan met de gasten en organiseerd van alles zoals wandeltochten en gratis met de bus naar corfu stad.

Wij hebben hier ons 11 dagen prima vermaakt en genoten wat het hotel te bieden heeft.

Dit hotel raad ik dan ook aan om te bezoeken.

Je kunt dit eiland goed met openbaar vervoer doen .

Wik hebben een auto gehuurd en het hele eoland bekeken.

Corfu en dit hotel prachtig

Gereisd met partner in januari 2017
General Manager, General Manager, 29-7-2017

Dear Guests,

We would like to thank you for your kind posting on Zoover,

We are delighted to know that you had such great holidays in our hotel. Our entire team tries its best in order to fulfil each guest's wish, Moreover, all your comments, either positive or negative, help us to upgrade our services. In any case, we would like to express our appreciation for spending some of your valuable time in order to refer to us and for having chosen our hotel as your holiday destination.

We hope to have the chance to welcome you again in the near future and we wish you all the best.

Our warmest regards,

Your TUI SENSIMAR NISSAKI BEACH BY ATLANTICA Team

Prachtige ligging aan zee, adembenemend uitzicht

Roy, 7-4-2015

Nissaki beach is gewoon een geweldig hotel met een prachtige ligging tegen een berg aangelegen direct aan kraakheldere blauwe zee.We zijn hier nu al drie keer geweest en het voelt als thuiskomen .De accomodatie ligt wat afgelegen in een heerlijke rustige omgeving. ( een auto huren beveel ik zeker aan )

Het hotel is verder van alle luxe voorzien met een prachtig terras en lounge . Het ontbijt is wat je er van kunt verwachten niet spectaculair maar gewoon goed.

Verder is het eten s'avonds zeer goed met elke avond genoeg variatie ( culinair niet spannend)

Het personeel van Nissaki Beach is zeer vriendelijk en behulpzaam van aankomst tot het vertrek. Verder is er ook een Nederlander bij de receptie. (Prettig natuurlijk)

De kamers zijn verder netjes en worden elke dag schoongemaakt net als de badkamer. Veel kamers hebben ook zicht op zee.

Kindvriendelijk zijn ze hier zeker met overdag en s'avonds voldoende activiteiten voor jong en oud. ( niet Nederlandstalig)

Gewoon een geweldige plek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

zeer verouderd

christophe, 25-9-2014

Het hotel is zeer verouderd, de bedden zijn 2 houten kisten met een harde matras op, de afvoer van het bad was verstopt, het telefoonsysteem werkt niet meer, de gangen ruiken naar muf tapijt enz.
Gereisd met partner in januari 2014

Prachtige ligging, slechte service

esther0204, 26-7-2013

De liggingen het hotel is prachtig. Hoewel wel boven op een berg en ver van stad, maar dit weet je als je boekt. een auto is wel handig, maar met de lokale bus is ook prima te doen. Het hotelpersoneel was niet al te vriendelijk, leek totaal niet geïnteresseerd. Animatie was slecht, amateuristisch en als je niet mee wilde doen aan de bingo noemden ze je gierig. Eten in het hotel was prima, vooral savonds erg lekker. Kamers prima, schoon, wel gedateerd. Prima vakantie gehad maar zal vanwege de slechte service niet snel terugkeren.
Gereisd met vrienden in juni 2013

Leuk en goed hotel, wel wat afgelegen

Rick, 23-9-2012

Een prettig hotel dat goed voorziet in een leuke vakantie. Ligt wel afgelegen zodat je altijd een auto of scooter moet hure. De lijndienstbus is een hele toer. Eten was prima, wel wordt je bord snel weggehaald tijdens het eten, dat mag wel iets minder gehaast. Gastvrij maar niet overdreven.
Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Eén maal was voldoende

Danny Wauters, 10-9-2012

Het uitzicht is prachtig,maar dat is het dan ook. Voor de rest zit je tamelijk vast in dit hotel. Zeker mensen die slecht te been zijn. Een redelijke beklimming om op de hoofdweg te geraken om daar de bus te kunnen nemen. Het hotelheeft wel een pendelbus naar Corfu stad,maar om 9uur vertrekken en om 13uur al terug. Ben van oordeel dat ze beter iets zouden voorzien om mensen de beklimming te besparen. All In is te beperkt,voor een fles water moet je liefst 1,90 euro betalen. En gezien je er 's avonds niet echt buiten kan eindigt de A I aan de bar ook al om 23uur. Van dan af is het te betalen. Het eten over het algemeen is ook niet je dat. Het ontbijt is werkelijk iedere dag hetzelfde,evenals middagmaal aangevuld met restjes. Avondmaal is nog het best,hoewel verwacht geen griekse specialiteiten. Voor een vier sterren hotel ondermaats. Het is eerder van willen maar niet kunnen of omgekeerd.
Gereisd met partner in september 2012

gewoon top

Fam Hermans-Permentier, 9-6-2012

Als vijftigers, samen met de kinderen en kleinkinderen 10 dagen doorgebracht in Nissaki beach op corfu. Gewoonweg prachtig, voor mensen die vooral de natuur en de rust kunnen apprecieren.Goed onderhouden kamers en het hotel is zeer verzorgd. Alles is niet splinternieuw, maar gezellig en goed onderhouden.

Het eten is er gewoonweg subliem, zeer gevarieerd. We zijn niet van het principe steeds weer te keren omdat er zoveel andere plaatsen zijn om te zien, maar anders zou dit toch 1 van de hotels zijn waar ik ooit zou terugkeren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Mooi met een adembenemend panoramisch zicht !

renaat vehent, 5-6-2012

Voor wie een zalige rustvakantie op het oog heeft een ideaal hotel. Het eten is 's morgens wat je ervan verwachten kan, 's middags ééntonig en 's avonds gewoon goed zonder culinaire uitschieters ; niet echt "top", maar altijd wel iets naar je gading. Uitstekende service vanwege het personeel en ook het management is steeds aanspreekbaar. Voor ons was dit een prachtige reiservaring maar wie actie en avondvertier zoekt zal hier niet aan zijn trekken komen (houden zo ! ! !)
Gereisd met partner in mei 2012

geen 4 sterren waard

MOREL, 24-5-2012

onthaal was ok, de kamers waren sober maar de badkamer is wel aan vernieuwing toe. De hoofdkussens waren heel plat maar je kreeg er wel een bij zonder probleem.

Je moet stevig klimmen om boven op de baan te geraken en als je er bent is er niks te beleven!

We hadden all inn maar je kon maar uit 3 coctails kiezen die op niks trokken en de rest moest je betalen. Het fruitsap was gewoon gekleurd suikerwater.

Het eten was wel lekker en gevarieerd en als je van grieks eten houd is het wel ok

Maar het uitzicht vanuit het hotel was super !

Ik raad je wel aan om zeezicht te vragen want anders kijk je op een berg en zie je niks, kijk je op de olijfbomen.

Er zijn wel veel Duitsers en Fransen in het hotel en maar een paar Belgen.

Ik vond het hotel geen 4 sterren waard

Gereisd met partner in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nissaki Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nissaki Beach in Nissaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nissaki Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nissaki Beach scoort een 7.7 uit 10 op basis van 59 reviews.