Hotel Corfu Pelagos

Hotel Corfu Pelagos
Corfu Pelagos
9,2

6 reviews over Hotel Corfu Pelagos in het Nederlands

Heel goed maar niet voor iedereen!

Sanne, 23-7-2017

Het eten was fantastisch! Elke dag vers gemaakt door 2 kokkinnen (klein hotel, 40 gasten, dus er werd nog vers gekookt) Het hotel is wel verouderd (jaren 70 stijl) maar zeer proper en verzorgd. Er zijn weinig faciliteiten, geen animatie, geen muziek aan het zwembad. Maar dat is juist wat wij zoeken in een vakantie! De ligging is op een berg en je wandelt in 10 min naar het strand. Hier zijn vele strandbarretjes en restaurantjes te vinden. Voor mensen die minder mobiel zijn of een buggy is dit niet haalbaar. Zwembad is klein maar voldoet voor ons. Wat jammer was is dat er geen kinderzwembadje was.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi, proper, rustig gelegen hotel.

jan, 3-10-2016

Hotel is gelegen boven op een steile helling, al de kamers hebben een mooi uitzicht. Het is wel niet voor mensen die slecht te been zijn wegens de steile hellingen en vele trappen. Alles is er zeer proper en super vriendelijk personeel, altijd klaar om te helpen. Het eten is gevarieerd en zeer lekker. De appartementen zijn zeer ruim en met een goed uitzicht. De eetzaal is klein, de meeste tafels zijn buiten. Goede prijs kwaliteit. Wij zijn om 22u toegekomen en kregen nog een volledige warme maaltijd aangeboden. Bij het vertrek in de late avond kregen we ook nog gratis een kamer aangeboden om te douchen en om te kleden.
Gereisd met partner in september 2016

Pelagos: Aanrader en zeer klantvriendelijk hotel

Marjolein, 3-8-2014

Zojuist terug van een heerlijk ontspannen vakantie in hotel Pelagos in Moraitika. Bij aankomst rond middernacht stond de eigenaar klaar om ons met koffers naar boven te rijden. De eigenaresse bracht ons naar het prachtig nieuw gerestaureerde appartement waar ze een fles water en een sandwich in de koelkast had neergezet. Appartementen lagen iets van het hotel verwijderd, maar prima te doen en een prachtig uitzicht. Ontbijt was lekker en avondeten super! Zwembad niet erg groot, maar keurig schoon. Het hotel is kleinschalig en dat vonden wij heel erg fijn. Geen massa-toerisme, maar een persoonlijke aanpak. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Het personeel is een geoliede machine en staat altijd voor je klaar! Wij vonden het zeker voor herhaling vatbaar. Omgeving is mooi en goed te bereiken met openbaar vervoer (als je een beetje geduld hebt... ;) ) Aanrader is de dagtocht naar de Blue Lagoon. Nog nooit zo'n mooie blauwe zee gezien!
Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische plek

Marie-Jo, 17-9-2013

Alles is gewoon optimaal beter zal moeilijk te vinden zijn
Gereisd met partner in september 2013

super leuke locatie

jos Thijs, 6-8-2013

Het is een klein familie hotel, vriendelijke eigenaren met een supervriendelijke groep werknemers.

Zeer warme ontvangst, prachtige kamer, elke avond super lekker orgineel grieks eten, zeer gevarieerd. Enige minpunt de ligging op de helling, dat is even slikken, maar de moeite wordt beloond. Naar het mooie strand in 10 minuten, en daar ga je dan verder met genieten.

Het dorpje Moraitika stelt niet zoveel voor, maar er is alles te vinden wat je nodig hebt. Alle info voor de huur van een auto, de bus of wat je kunt verzinnen kun je aan de eigenares vragen. Staat altijd met een brede glimlach klaar voor haar gasten. Ideaal voor koppels.

Voor families hebben ze op 200 meter van het eigenlijke hotel, een appartementencomplex. Ophalen en terugbrengen bij aankomst of vertrek zit in de service.

Gereisd met partner in juli 2013

mooie kleinschalig appartementencomplex

saskia, 2-8-2011

Ik ben ook twee weken naar dit appartementencomplex geweest. Je kunt dit alleen boeken met een half pension maar dat is zeker de moeite waart. Het avondeten is goed.Lopend buffet en genoeg voor iedereen.Ook goede variaties en goede smaken. Het onbijt is iets minder uitgebreid maar voldoende voor een goed ontbijt.De kamers was goed, elk met zeezicht. De bedden waren iets minder lekker en de keuken was niet zo uitgebreid maar daar hebben we toch geen gebruik van gemaakt.Genoeg eettentjes en lekker avondeten.De stad is ook leuk maar niet erg toeristisch . Het hotel ligt op loopafstand van de zee.OOk is het zwembad goed en schoon. De service is goed. Het hotel ligt iets op een berg wat met koffers wel zwaar is om te lopen maar de eigennaar kwam je ophalen met de auto.
Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Corfu Pelagos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corfu Pelagos in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corfu Pelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Corfu Pelagos scoort een 9.18 uit 10 op basis van 9 reviews.