Hotel Albatros ***

7,1

18 reviews over Hotel Albatros in het Nederlands

ontspannen!

anoniem, 9-10-2017

goed: ligging vlak bij strand/ centrum

goed;rustige omgeving, soms TE rustig!

Mooi onderhouden tuin.

minder goed: eten hotel

ontbijt sober, diner beperkte keuze doch smakelijk!

Achterstallig onderhoud van het hotel.

meerdere vuilnisstortplaatsen in de buurt van het hotel.

Vervallen gebouwen/ hotels in de omgeving.

je zag dat er nog crisis was!

Gereisd alleenreizend in september 2017

Heerlijk

Johalie67, 6-10-2017

+Vriendelijk, lekker eten , relaxte sfeer, nette kamer, strand grenzend aan hoteltuin. Rustig, vriendelijk publiek.

- De bedden mochten wat zachter. Hotel is niet nieuw, wel netjes.

Gereisd met partner in september 2017

matig tot redelijk hotel

hellevoetsluis, 22-5-2016

personeel hotel o.k.

hotel erg gedateerd,griekse douche 50 bij 50.cm gordijntje,maaltijden wisselend van kwaliteit,invitaris (ook t.v.) is

aan vernieuwing toe,kraan wasbak verkeerd aangesloten warm was koud en andersom,

zeer gehorig hotel,zowel van binnen- als buitengeluiden

Gereisd met partner in mei 2016

Kan stukken beter!

sonpas, 9-8-2013

goed gelegen maar te veel minpunten aan dit hotel voor de prijs die je betaald. Te kleine douche (50cm) Het eten wat word aangeboden valt mee maar er is bijna geen keuze.Op 8 dagen krijg je steeds weer dezelfde groenten en alle mogelijke varianten van varkensvlees en gefrituurde aardappelen. Desserts eigenlijk niet of amper, 1 gebakje en 2 soorten ijs elke dag weer. Ontbijt hetzelfde. De frisdranken zijn een flauw afkooksel van het echte spul. De alcohol buiten bier bestaat enkel uit metaxa en ouzo, voor de rest moet betaald worden ook in All in. Alles moet er blijkbaar zo goedkoop mogelijk zijn. Het personeel werkt hard en zijn uitermate vriendelijk wat van de directie niet kan gezegd worden. Amper ligstoelen aan het zwembad (30 voor 77 kamers).Aan het strand betalen (2euro) Het hotel en de kamers worden wel goed onderhouden net als het zwembad en de tuin. Ook de animatie was ok. Eigenlijk is dit het eerste hotel (van al onze reizen) dat we afraden, de uitstekende ligging ten spijt
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Gezellig familiehotel

Daphne, 30-11-2012

Mooi hotel aan het strand. Kamers netjes, douche aan de kleine kant, maar alles went. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Zoon heeft veel plezier gehad met en door dit personeel. Animatieteam enthousiast en vindingrijk. Stratos was nooit te beroerd om ergens mee te helpen. Regelmatig thema avonden. Eten goed verzorgd, keuze voldoende.

Het dorpje op loopafstand en gezellig. Vooral de moeite om het oude dorp eens in te lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

vakantie albatros

zeegers, 24-6-2012

Hotel goed buiten de te kleine douche, animatie goed, directie onvriendelijk,

Eten heel slecht waarschijnlijk door de crisis

Gereisd met vrienden in juni 2012

Goed hotel en tevens een geweldig animatie team.

van loon, 9-8-2011

Wij zijn vandaag terug gekomen uit Corfu. We hebben een geweldige vakantie hier gehad. Erg gemoedelijk klein hotel met een geweldige service als je ze nodig hebt zijn ze er voor je zoals dokterbezoeken. Het eten is eenvoudig en weinig keuze maar alles wat er is is super lekker. Dekamers zijn idd wat gedateerd maar daar ben je weinig en de kamers werden elke dag superschoon achter gelaten door de werksters. Dan de ligging op het strand was ook erg fijn zeker met kinderen. Door de tuin en je bent in de zee.

Het animatie team SRATOSen PAULINA waren in een woord geweldig een hotelmag blij zijn met zo'n duo als hun. Onzekinderen hebben moeten huilen toen we afscheid namen. Nogmaals een erg gezellig knushotel op eenleuk eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

prima hotel

marga, 8-8-2011

Gezellig familie hotel met vriendelijk personeel. Animatie overdag en 's-avonds voor jong en oud, heel gezellig. Het hotel staat aan het strand. Genoeg winkeltjes in de omgeving en watersport aan het strand.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Leuke plaats alleen het eten niet lekker

startvenneke, 6-6-2011

Leuke plaats alleen het eten was niet lekker. Vaak was het eten in de middag koud en niet lekker. Er zijn talrijke winkelmogelijkheden om een paar honderd meter afstand. Animatie was super.
Gereisd met vrienden in juli 2005

Heerlijk genieten, gezellige sfeer en service.

de nederlanders, 3 weken op corfu., 6-9-2010

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Corfu in hotel Albatros. Wij hadden uitzicht op de zee en op het zwembad. Hotel Albatros is net een grote tuin, je loopt zo naar het zwembad en als je de tuin uitgaat sta je bij de zee. Goed verzorgd, goede service, leuke animatie door Stratos. Je hoeft je daar geen moment te vervelen. Lekker eten. Veel te zien en te doen. Huur een auto of boek een paar boottripjes bij Pegasus of Dimitris. Dan zie je misschien zelfs dolfijnen. Wij wel. Als wij ooit weer terug gaan naar Corfu boeken wij zeker weer bij Hotel Albatros. Personeel is erg betrokken bij alles. Gewoon een onvergetelijke vakantie gehad. Corfu is gewoon heel erg mooi. Hotel Albatros verdient een echte tien. Wij zijn 3 weken op vakantie geweest op Corfu. Een dikke pluim. Lekker darten voor gratis cocktails, en de buurtsupermarkt geeft je een ouzo cocktail bij iedere aankoop, lekker. Onze kinderen hebben heerlijk genoten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Albatros bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros in Moraitika, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albatros scoort een 7.1 uit 10 op basis van 21 reviews.