8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel SENTIDO Apollo Palace***** bij :

266 reviews over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace in het Nederlands

Super hotel

EL, 17-8-2017

De kamers zijn modern en goed ingericht. De matrassen en de hoofdkussens zijn voldoende dik. Het aangeboden buffet is zeer lekker en er is meer dan voldoende keuze. Vooraleer je van alles geproefd hebt ben je toch al makkelijk 2 weken in het hotel. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Een aanrader

Mr, 17-8-2017

Wij zijn hier begin augustus een week geweest. Leuke zwembaden met een diep en ondiep gedeelte, genoeg ligbedjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook afwisseling genoeg in het eten. Leuke kamer,...
Gereisd familie in augustus 2017

Hygiene kon veel beter

Ekoj, 10-8-2017

Eten was gevarieerd. Wel geluidshinder in de kamers. Ook van de poetsvrouwen die om 6u60 begonnen te kuisen en te roepen tegen elkaar. Jammer van het onkruid op de paden. Vuile vensters in het restaurant. Besparing op handdoeken. Eerste dagen zelfs geen badtapijtje en hadden er maar 2. Geen 4* waard.

Beste vakantiegangers,

Dank je wel voor jullie beoordeling op Zoover.

Het spijt ons zeer dat we niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Jullie review zal ons zeker helpen om onze services te verbeteren.

Nachtrust niet gegund !

Fam Ryckels, 9-8-2017

Het Sentido Apollo hotel ligt op een prachtig domein , de kamers liggen verspreid in blokken op het terrein verbonden met wandelpaden , de deuren van de kamers geven uit buiten op die wandelpaden en hier stelt zich al het eerste probleem. Je hoort alles en iedereen die passeert voor je deur. Toen wij toekwamen zijn wij niet voor 1 uur 's nacht in slaap geraakt en de andere dagen zijn wij amper voor middernacht kunnen gaan slapen. Vele gezinnen kwamen pas rond middernacht van de bar met de kinderen en het was steeds met veel gebabbel en getrappel. Gehuil en geruzie.

Als dan uiteindelijk de kamers naast je en boven je gevuld waren dan kon je nog lekker meeluisteren met de gesprekken want de isolatie van de kamer is onbestaande. Bovendien hadden de mensen boven ons de gewoonte om op dat uur nog meubilair te verschuiven zonder het op te heffen.

Eens het dan stil was rond een uur of 1 's nachts kon je slapen tot 7 uur a 7 u 30. De tuinman die met zijn bladblazer op de wandelpaden begon rond te rijden , mensen die het hotel verlaten en met hun bagage voor je deur op de kasseien voorbij rollen. Ook de kuisploeg begon om 8 uur meubilair te verschuiven alsof het een lieve lust was.

Om ons hier niet elke dag aan te storen zijn wij ons ritme op dat van het hotel beginnen aanpassen wat uiteraard niet de bedoeling is , een kamer moet een oase van rust zijn en dat was hier zeker niet het geval.

De kamer zelf was mooi maar wat wij heel irritant vonden was dat je in het bad geen mogelijkheid had om de sproeier omhoog te hangen zodat je kon douchen. Voor een 5 sterren hotel een beetje raar. Het ontbijt en avondeten waren in orde en het personeel was zowel in de bar als tijdens ontbijt en avondeten steeds zeer vriendelijk. De receptionisten waren minder vriendelijk en nogal bijdehands. Het zwembad was tip top in orde.

Gereisd met partner in augustus 2017

Beste vakantiegangers,

We willen jullie danken om de tijd te nemen en ons hotel SENTIDO Apollo Palace op Zoover te beoordelen.

We vinden het erg spijtig dat we niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen en danken jullie dan ook voor jullie gedetailleerde feedbacks die ons zeker zullen helpen om onze services te verbeteren.

verbeteringen zeker nodig

pauwel, 9-8-2017

wij gingen naar dit hotel op Corfu van 30-7tot 7-8-2017.

Het ontvangst aan de receptie was super zelf in Nederlands .

Wij kregen kamer 1409 afgelegen en stil zeker geen probleem kamer was net gekuist de eerste dag .

We gingen de buurt verkennen het hoteldomein het is echt wel onderhouden veel bloemen en struiken en je ziet ze elke ochtend bezig voor het te onderhouden water geven .

de zwembaden waren net maar overbevolkt het was zoeken voor stoelen(stoelen aan vervanging toe scheuren verzetstukken stuk) indien je smorgens je handdoek niet legde.

het eten was wel variatie in maar de kwaliteit leed eronder dingen uitgedroogd ,ijscreme was meer milkshake door deur dat bleef openstaan van vriezertje.

het ontbijt was super middagmaal gewoon avondeten slecht .

het personeel kost gewoon niet volgen met bediening van dranken tafels kuisen herdekken .

De animatie was zondag latin goed maandag Griekse avond dinsdag niks woensdag kwis ,vrijdag miss hotel zaterdag fakier de shows kosten beter maar was wel plezant disco is betalend net zoals drank van merken !! dranken zijn witte producten en moijto is betalend 7euro .ice tea is zelf betalend geen wit product voorradig .

Beste vakantiegangers,

Bedankt voor jullie beoordeling op Zoover.

Heerlijke vakantie, kleine verbeterpunten

Arnhem73, 4-8-2017

Nog nooit zo'n nette hotelkamer (familiekamer) gehad in Griekenland. Wel wat weinig kastruimte, wanneer je zoals wij met 5 personen van een familiekamer gebruik maakt en niet voldoende haakjes om al onze handdoeken op te hangen. Verder misten wij een droogrekje buiten.

Nu het hoogseizoen is, is het zoals te verwachten bij de zwembaden en in het restaurant behoorlijk druk en wat chaotisch.

Als we een verbeterpunt mogen geven voor de accommodatie: verbied dan het afleggen van bedjes bij het zwembad tot 9.00-9.30. Wij konden nauwelijks een plekje vinden en weken regelmatig uit naar zee.

Verder is het eten lekker, maar wel behoorlijk vet en wat eentonig. Wel leuk daf er altijd echt Grieks eten wordt aangeboden! De bediening is over het algemeen erg vriendelijk.

De kidsclub is basic, tegen een meerprijs van 10 euro mogen de kinderen een shirt beschilderen. Verder is het alleen tekenen of in de (erg mooie) speeltuin spelen.

Wij hebben het bij Apollo Palace erg fijn gehad!

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling op Zoover!

We vinden het fijn dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Dank je wel voor jullie feedbacks die ons zullien helpen om onze services te verbeteren.

Heel goed

sabine vandervelden, 31-7-2017

Het verblijf was goed. Zeer vriendelijk personeel! Mensen daar werken hard en met veel enthousiasme!! Geen lange wachtrijen aan de bar! Er komen wel vooral gezinnen met kinderen.

Het eten was zeker gevarieerd en goed!

De animatie was enthousiast en afwisselend.

Wel wat weinig te doen in de buurt qua bezichtigen.

Er waren 2 zwembaden...1 wat rustiger en de andere met muziek en animatie.

Aan het zwembad zijn er vaak geen bedjes meer, doordat deze al vroeg 's morgens worden ingenomen .

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen en ons hotel SENTIDO Apollo Palace te beoordelen op Zoover.

We zijn dan ook blij dat jullie een prachtige vakantie hebt doorgebracht hier bij ons en met veel plezier verwelkomen we jullie nog een keer bij ons.

SENTIDO Apollo Palace Team

Prachtige ligging in tuinen met olijfbomen

Fons de goede, 29-7-2017

Perfecte service en heel vriendelijk gastvrij personeel. De natuur in de hoteltuinen was prachtig en super onderhouden door tuinmannen.
Gereisd met partner in juni 2017

Beste Fons,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling van 9 punten op Zoover.

We vinden het fijn dat je hebt genoten van je verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en hopen je nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst.

Zeer goed hotel

Konigs, 26-7-2017

Ideaal hotel met kleine kinderen. Zeer mooie tuin met twee zwembaden. Eentje waar vooral families met kl kinderen verblijven en eentje waar de animatie plaatsvindt. Lekker van eten. Heel ruime, moderne en verzorgde kamers. Rustige ligging maar op 2min van enkele winkels.

Beste familie,

Hartelijk bedankt om ons te beoordelen op Zoover.

We vinden het dan ook fijn dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in SENTIDO Apollo Palace.

Aangenaam,lekker,ontspannend verblijf.Een aanrader

Eddy en Betty, 23-7-2017

Mooie praktische kamers,goede airco.

Gevarieerd en lekker buffet met veel afwisseling.

Twee verschillende zwembaden, waarvan een rustiger.

Vriendelijke en vlotte service aan de bar en receptie.

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor jullie prachtige beoordeling op Zoover.

We zijn heel blij dat jullie hebben genoten van jullie vakantie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer!

SENTIDO Apollo Palace Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SENTIDO Apollo Palace in Messonghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SENTIDO Apollo Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel SENTIDO Apollo Palace scoort een 8.7 uit 10 op basis van 381 reviews.