Appartement Villa Katerina

Villa Katerina

1 review over Appartement Villa Katerina in het Nederlands

Topplek

Nicole CoenenVan Den Hout, 7-8-2014

Villa Katerina was een totale verrassing voor ons. We hadden erg laat dat wat we nog konden krijgen voor niet al teveel geld (400 voor een week!) geboekt (in het hoogseizoen). Toen we aankwamen bleken we maar 100 m van strand te slapen in een prima kamer. Schoon, airco, klein keukentje en vriendelijke Katerina en haar zoon Spiros. Veel bloemen, heerlijk rustig. Prachtige omgeving en relaxed strand! Zwembad deel je met naastgelegen Beach Hotel maar dat is geen probleem. Er zijn maar 10 kamers, en dus voor kinderen niet zoveel kans op vriendjes maar onze kinderen hebben zich toch prima vermaakt. Een paradijsje!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Katerina in Liapades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Katerina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Katerina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.