Appartement Arias **

Arias

5 reviews over Appartement Arias in het Nederlands

Mooi en schoon

Anouk, 21-8-2008

Ruime apartementen met een mooi uitzicht op de baai. Sanitair is schoon en wordt ongeveer om de dag schoongemaakt (incl schone handdoeken en beddegoed)Toen wij er waren zat er zeker voldoende druk op het water. Er is een klein keukentje met 2 kookplaten en voldoende kookgerei. Bedden liggen prima. De ligging is prettig, de supermarkt, de zee en de taverna's zijn op loopafstand. Er is een heerlijk schoon zwembad dat iedere dag wordt schoongemaakt. In totaal zijn er 12 appartementen dus het wordt er nooit erg druk. Een prima keuze!
Gereisd met vrienden in augustus 2008

S.Boersma, 26-8-2007

Rustige ligging in een mooie tuin prachtig onderhouden. Zwembad aanwezig.

Alleen weinig waterdruk op de douche.

je kunt de douche bij het zwembad gebruiken zo spoel je de shampoo uit je haar.

Gereisd met vrienden in juli 2007

A Remmink, 10-8-2007

Heerlijke rustige plek. Zieter prachtig uit, heel mooi uitzicht. Goede service. Alles weinig druk op de douches

Een echte aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2007

Steffie, 3-8-2007

Zeer vriendelijke, hulpvaardige medewerkers! We hebben 9 nachten doorgebracht in de studio die vroeger een hotelkamer was. Airco is aanwezig, maar tegen betaling. Om de dag werden prullebakjes geleegd, handdoeken verschoond en 1 maal het beddegoed. Kookmogelijkheden voor 's avonds zijn minimaal, maar het eten in de taverna's in de buurt is cheap. Het is een klein complex (totaal 15 studio's) , waardoor het rustig is bij het mooi aangelegde zwembad. Het uitzicht is ook prachtig door de ligging tegen een heuvel, waardoor de toegangsweg waardeloos is. Door een scooter (wat wij hebben gedaan voor 7 dagen, €90) of auto te huren, verhelp je dit minpuntje. Prima complex voor een relaxte vakantie!
Gereisd met partner in juli 2007

Jaqueline, 20-7-2004

Wij zijn er in 2001 geweest. Toen was de eigenaar op vakantie en waren we van het hotel afhankelijk qua service. De appartementen waren niet echt schoon. De ligging is ook niet ideaal, eerst moet je langs een hellende weg naar beneden en dan weer omhoog. We hadden een scooter gehuurd, dan is het wel te doen.
    Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arias in Liapades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arias scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.