Hotel Telesilla ***

Hotel Telesilla
Telesilla

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Telesilla bij:

1 review over Hotel Telesilla in het Nederlands

Gastvrijheid die je zelden tegenkomt

Ben pranger, 4-8-2013

We zijn in juni 2013 in Kontokali geweest. Per toeval zijn wij ( gelukkig) al in het begin van onze vakantie ' s avonds bij Telesilla gaan eten.

Een familiehotel waar je dus ook kon eten zonder er te verblijven.

Naast de hartelijke ontvangst en goede keuken was het bewonderenswaardig hoe elke klant met oprechte gastvrijheid en uitbundige gezelligheid werd verwelkomd. We konden meteen een kijkje in de keuken nemen, alles kon, echt schot in de roos.

We hebben vanaf het begin elke avond hier gegeten en de sfeer en de hele entourage is van dusdanige aard dat we een keer terug willen, terug naar Telesilla maar dan met verblijf.

De bediening, de vader maar vooral de jonge eigenaar Michael, onze complimenten.

Gastvrijheid met hoofdletters en in bladgoud

Karen en Ben

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Telesilla in Kontokali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Telesilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Telesilla scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.