8,3

4 reviews over Appartement Lydra in het Nederlands

Arnie Roovers, 18-8-2006

Lydra is in één woord geweldig. Wij(4 volwas)zijn geen strandmensen maar willen wel een zwembad, zon en schaduw. Dat is er allemaal. De appart. zijn keurig, iedere dag wordt het appartement schoongemaakt, schone handdoeken, bed opgemaakt, 3à4 keer per wk schoon beddegoed. Georgeos de beheerder is heel vriendelijk en behulpzaam! Ook wij hebben via dhr Jan (is 's ochtends bij de souvenirshop naast het complex) een boottocht geboekt bij Antoinio, heel erg leuk, ook kun je met de boot van Antonio 's avonds naar Corfu stad varen daar winkelen en om 23.00 u weer terug varen. Ook te boeken bij dhr Jan.

Tip:om heerlijk, gezellig en niet duur te eten en te drinken Hotel Telesilla, als je richting Gouvia Marina loopt kom je er langs. Echt eens proberen de medew. zijn erg vriendelijk en zeer gastvrij, vlotte bediening en daarbij dansen ze nog geregeld ook. Vooral op zaterdag heel erg leuk.

Gereisd anders in augustus 2006

Peter Velt, 8-8-2006

Vorige week teruggekomen van 14 dagen Lydra. Hoewel er geen leeftijdsgenoten van mijn dochters (17 en 13) waren, hebben zij zich prima vermaakt.

Lydra is rustig gelegen, vlakbij het strand en ook Kontokali ligt op loopafstand.

Speciale vermelding dient Georgeos te krijgen; altijd even vriendelijk en behulpzaam!

Tip: probeer het restaurant vlakbij het kruispunt aan de doorgaande weg naar Corfu eens. Gelegen naast de supermarkt; is goed van eten en drinken. En belangrijk voor ons Nederlanders: prettig geprijsd!

Gereisd anders in augustus 2006

Marian Huizing, 9-7-2006

Rustig gelegen naast het Kontokali Bay Hotel waar elke avond wat te beleven is. Schoon en rustig, beheerder Georgios is erg behulpzaam. Minimarkt en taverna op loopafstand. 100 meter van het complex zit vistaverna Roula.

Kontokali is rustig, absolute aanrader is Bistro Boileau met vrijdag- en zaterdagavond live-muziek. En geweldig eten. Gouvia is veel toeristischer, maar gezellig. Aanraders: Taverna Aries met dansende obers, restaurant Moukas en Italiaans bij Da Matteo.

Ga 's ochtends bij de souvenirshop naast het complex naar meneer Jan. Hij woont al 12 jaar op Corfu en is een wandelende eiland-encyclopedie. Bij hem kun je o.a.ook boottochtjes boeken bij kapitein Antonio. Veel leuker dan op die grote veeboten, 25 euro voor een hele dag, incl. lunch. Antonio spreekt goed Engels en is altijd vrolijk. Zijn vrouw zorgt voor het eten en dat is prima verzorgd.

Wij gaan zeker weer terug!

Gereisd anders in juli 2006

Marielle, 7-7-2006

Wij zijn net terug van 8 dagen Kotokali, Lydra. We hebben het er enorm naar ons zin gehad, maar met een kleintje van 2 jaar was een auto echt een must. Als je van wandelen houd dan is de 2? kilometer naar het centrum wel te doen, Lydra zelf ligt erg 'achteraf'. Wel heerlijk rustig. Het strand stelt niet veel voor, en Kontokali zelf is niet echt het mooiste plekje op Corfu, daarvoor moet je in het noorden en westen zijn. Het appartement is zeer ruim, en heeft 2 verdiepingen (met 1 trap, en nog een paar tredes om naar het woongedeelte te komen) Er is een heerlijk zwembad bij, en de 'manager' van het complex, doet erg zijn best om het naar je zin te maken. Toppie! Even wennen was het wel, dat het opsteigende vliegverkeer wel heel dicht over het complex ging.
        Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lydra in Kontokali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lydra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lydra scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.