Appartement Marinos

Appartement Marinos
Marinos
8,6

40 reviews over Appartement Marinos in het Nederlands

Top locatie, mooi familie bedrijf.

CABermuda, 6-10-2016

Persoonlijke ontvangst, professioneel en betrokken personeel. Luxe mooie en vooral schone kamers Iedere dag schoonmaak. Zwembad en zee op val afstand. Mooi familie bedrijf. Mooie vakantie bestemming.
Gereisd anders in oktober 2016

Heerlijk

Gerreke, 23-7-2016

Voor Griekse begrippen een luxe appartement, koffiemachine, Waterkoker en tosti-ijzer, goede pannen en bestek en kookplaten die goed werkten.

Het appartement mag gemoderniseerd worden, maar omdat we weinig aanwezig waren, maakte dit niet uit.

Wel harde matrassen.

Gereisd met partner in juli 2016

ruim appartement

Maarten Rijpkema, 5-9-2015

Erg vriendelijke eigenaar ruim appartement.

Let wel op dat het appartement ver weg zit van het strand dit is zeker 45 minuten lopen en dat in de warmte + dat de weg terug heel steil omhoog is. Je kan besten meteen op de luchthaven een auto boeken kost rond de €200 per week. Je hoort s'nachts ook erg veel honden blaffen kan je las van hebben. Zwembad mag ook wel wat vernieuwing hebben is allemaal wat verouderd maar is wel allemaal ruim opgezet. Als je echt gezelligheid wil opzoeken s'avond met verschillende restaurants moet je een aardig stuk lopen 45 minuten op 20 minuten zitten ongeveer 3 restaurants zijn erg goed maar niet erg druk.

Gereisd met partner in augustus 2015

Gewoonweg super!!!

josjetten, 27-8-2015

Waar moet ik beginnen als je zo enthousiast bent over de krasse 79-jarige Marinos. Alle recensies over de vriendelijkheid werden bevestigd en zelfs overtroffen. Vrijwel elke dag werden we gevraagd voor het drinken van een heerlijke frappé. We hebben over de vele bezienswaardigheden gesproken. Maar ook de crisis kwam uitgebreid aan bod en die hebben we met eigen ogen kunnen aanschouwen. Veel leegstand en een sterke terugval van het toerisme. Ook Marinos merkte dit duidelijk.

Je kunt voor ong. € 17,50 pp goed eten en drinken (voor- en hoofdgerecht). Een auto of scooter heb je zeker nodig. Huur een niet te grote auto, want de straatjes zijn behoorlijk smal. Stuurmanskunst is een vereiste. Soms is een scooter trouwens veel gemakkelijker.

Corfu is echt een supermooi, groen eiland met een zeer vriendelijke bevolking. Een aanrader! Oh ja, wanneer je het kunt missen, neem dan het grote appartement type A, krijg je geen spijt van!

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie plek

Detlef Vossenberger, 19-7-2014

App.Marinos is SUPER en de Ligging rustig
Gereisd met partner in juni 2014

een fijne plek

jt van leeuwen, 26-6-2014

Af gelopen week thuis gekomen van corfu

Zeer fijne plek om vakantie te vieren lekker rustig fijn zwembad

Fijn ontvangst door marinos met kofie

wij hadden app 13 wat erg goot is voor met ze 2 maar zeer schoon werd zeer goed schoon gehouden zo als alles er schoon en netjes word gehouden

Wel anders mee gemaakt in grieken land

Als wij weer naar corfu zullen gaan dan ga ik weer hier na toe

Een aan rader

Gereisd met partner in juni 2014

Een echte aanrader

George, 18-10-2013

De eigenaren zijn hele lieve mensen en zijn bijzonder betrokken bij hun gasten. Mooi gelegen, net buiten een kleine dorpje, dus heerlijk rustig. Een eigen zwembad en een bijzonder mooie tuin. De appartementen zijn brand schoon en gezellig ingericht. Voldoende restaurants in de omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Mama, kan je heimwee hebben naar je vakantie?

patricia, 10-9-2013

Dat vroeg mijn dochter een paar weken terug. Ondanks dat er verder geen andere kinderen waren om mee te spelen hebben onze dames (11 en 15) zich prima vermaakt (lang leve de Wifi verbinding op het complex).

Voor mijn man en mij was dit ons tweede bezoek aan Marinos. 18 jaar geleden waren wij hier ooit samen geweest, toen was er nog geen zwembad. Het mooie Corfu en het prachtige complex konden wij niet loslaten.

De beschikking over een auto vanaf de luchthaven was zeer prettig en noodzakelijk. Eten hebben we lekker in Kato Korakiana (Select en Joy's cafe) gedaan zo ook de boodschappen. Er is geen toeristenwinkel in het dorp en dat maakt de vakantie wel heel authentiek grieks. Een aanrader.

Uit de gesprekken met Marinos, familie en buren hebben we veel gehoord over de stand van zaken over de Griekse economie. Niet fraai maar interessant om het verhaal eens uit eerste hand te vernemen. Het heeft ons geraakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Geweldige eigenaar

Loes, 10-9-2013

Wat een warm welkom bij aankomst, de koffie stond klaar.

Een tuin waar dagelijks in gewerkt word is een lust voor het oog.

Als je slecht ter been bent is dit geen goede keuze, het is erg heuvelachtig.

Wij liepen naar het strand gem. 30 minuten heen en terug de heuvels op wat langer. In het dorpje Kato Korakiana heerlijk gegeten en de dagelijkse boodschapjes gedaan, is ongeveer 15 minuten lopen.

Vanuit het dorp is een busverbinding en kun je b.v. naar Corfu stad voor een euro vijftig.

Marinos de eigenaar is heel vriendelijk en geeft graag tips, hij spreekt ook goed Duits en Italiaans.

Wij kregen 3x per week schone handdoeken en werd er schoon gemaakt en 1x per week schone lakens.

Wat ook wel heel belangrijk is dat alles super schoon is.

Gereisd met partner in augustus 2013

Heel mooi een Aanrader

D.E.Vossenberger, 30-5-2013

mooi accomdatie,prachtige omgeving,rustige omgeving en heel vrindelijk voor groot en klein
Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marinos in Kato Korakiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marinos scoort een 8.63 uit 10 op basis van 40 reviews.