Hotel Memento Resort Kassiopi ****

6,5

9 reviews over Hotel Memento Resort Kassiopi in het Nederlands

Gewoon prima

I, 3-10-2017

Ondanks de vele negatieve maar ook postieve reviews toch besloten om dit hotel te boeken. Blij dat ik het gedaan heb, want het hotel is prima en de omgeving is geweldig! Personeel was heel vriendelijk en nam de tijd voor je vragen. De kamers waren netjes en werden elke dag schoongemaakt. Het eten was oke. Ontbijt en lunch was lekker, diner was ook wel lekker maar helaas vaak lauw. Vanuit het hotel was het ongeveer 10 minuten lopen naar het leuke dorpje Kassiopi, maar ook in de omgeving was veel te doen! Ik heb dit hotel voor 8 dagen geboekt voor nog niet eens 500 euro, wat is prijs-kwaliteit verhouding prima is. Maar ik kan me voorstellen als je er meer voor betaald dat het dan een beetje tegenvalt. Maar alles samengevat; een prima hotel!
Gereisd met partner in september 2017

heel leuk

leidij barelds, 8-7-2017

het was leuk en schoon maar voor mensen slecht ter been zouden we het afraden
Gereisd met partner in juni 2017

Afrader... verwijderen uit catologus

Bart hulsmans, 3-7-2017

Deze resort is onlangs overgenomen door roemenen. Het enige wat lekker is zijn de sinaasappels en deze zijn zelden genoeg voorradig. 80 procent klanten is roemeens of russisch. Tafels bij ontbijt liggen er vaak vettig bij .ik kan eenboek schrijven hierover maar heb er geen zin in.klachten dossier volgt nadien wel. Personeel kan er niet veel aan doen maar management totaal onbekwaam. Ik ben niet moeilijk maar hou van correctheid. Is niet all in waardig. Totaal niet. Zij die ernu nog willen boeken zijn gewaarschuwd.deze keet moet men sluiten. Touroperator dumpt hier oa zen klanten die elders niet geplaatst konden worden. 5 tal koppels gesproken met dit probleem
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heel goed

familie Beernaerts, 11-6-2017

alles was ok, ligging, eten, personeel, uitstappen,
Gereisd met partner in juni 2017

prima resort

kerkhofs michel, 18-9-2016

zeer rustig gelegen, goede service propere kamers lekker eten en vriendelijk personeel, om eerlijk te zijn kan ik geen min punten vinden
Gereisd met vrienden in mei 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Rob Cornelisse, 3-9-2016

Via touroperator hebben wij van 26 juli t/m 9 augustus 2016 bij Memento Resort te Kassiopi/Corfu geboekt. Bij aankomst kregen wij een armoedige kleine kamer toegewezen van 3x4 meter+badkamer. Verder was er lekkage op het balkon. Bij de receptie ons beklag gedaan en de volgende dag kregen wij een grotere kamer toegewezen. Deze kamer zag er gedateerd uit. In de badkamer was schimmel te constateren en in het bedlaken zat een gat. Bovendien waren de bedden ronduit slecht. Ivm. personeelsgebrek werd de kamer om de dag schoongemaakt ipv. elke dag. Op de website werd aangegeven, dat ca. 75 meter van het hotel een strand zou zijn. In werkelijkheid bleken er twee stranden te zijn op resp. 1,4 km.en 4 km. afstand van het hotel. Op deze stranden was de all-inclusive formule niet van toepassing! Parasol, ligbedden en eten kwamen dus voor eigen rekening. Het eten in het hotel was kwalitatief goed, maar het het aangeboden assortiment was zeer beperkt.Op het park was 1 all-inclusivebar beschikbaar, die werd gesloten om 22.30 uur. De algehele prijs/kwaliteitverhouding was concluderend slecht.Er was overigens geen hostess van touroperator op het resort aanwezig om je klachten te kunnen bespreken. De foto´s, zoals die op de website worden vertoond van dit hotel zijn niet conform de huidige situtatie. (Onjuiste voorlichting!) Kortom dit resort is ons inziens bepaald geen aanrader!
Gereisd met partner in juli 2016

Wisselende ervaring

eric zaal, 31-7-2016

De omschrijving van de touroperators is randje misleiding. Het strand op 75 m echt niet! Er gaan wel busjes naar het strand op 2 of 4 km en die zijn zeker mooi en rustig. All inclusive? Bij een van de 4 zwembaden wel, de rest gewoon betalen. Eten is wisselend. Salades prima rest is veelal koud en vet.

Veel russen, polen en roemenen in ht hotel. Kamers zijn veelal prima en ook de bereikbaarheid en ligging zijn ok.

Hotel is, omdat ht hotel aan twee kanten van een weg ligt, een beetje rommelig, maar wel kindvriendelijk als je aan de goede kanf zit. Veder vrij sfeerloos maar netjes.

Gereisd met partner in juli 2016

Geen waar voor je geld

Bogaerts, 13-7-2016

All in formule stelde qua eten en drank zeer weinig voor. (frietjes kon je bij het ontbijt krijgen, fruit was er nooit bij ontbijt). Het eten was quasi elke dag hetzelfde en heel vet klaargemaakt. De drank was van bedenkelijke kwaliteit : Witte en Rode wijn was ronduit wansmakelijk.

De koffie slap en het bier slechter dan Heineken. Laat je niet misleiden door de foto's van oa zwembad, alles ziet er ondertussen veel ouder en vuiler uit. De kamers waren wel netjes. Voor bijna € 1000 pp voor één week : geen aanrader. Ons zien ze hier niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima!

IV, 25-5-2016

We konden voor ons vertrek niet veel reviews vinden over memento en wat er was was vaak verouderd dus het was enigszins een verassing. Het is ons echter prima bevallen! De kamers waren netjes en zeer schoon, het personeel over het algemeen vriendelijk en het All-in eten goed te doen. Zoals met veel all-in buffetten heb je het na 2 weken wel een beetje gezien en was niet alles altijd naar smaak, maar dat is logisch aangezien er een breed publiek komt (Engelsen, Fransen en Roemeense tour groepen). Drankjes zijn alleen te verkrijgen bij de poolbar bij 1 van de 3 zwembaden. Hierdoor kan je echter wel kiezen of je in de drukte bij het hoofdzwembad wil gaan liggen of kiest voor 1 van de rustigere, kleine zwembaden. zo is er voor ieder wat wils.

Kassiopi en een mooi kiezelstrand zijn op 10 minuten afstand lopen. Het resort ligt verspreidt langs een weggetje dus afhankelijk van in welke kamer je zit moet je soms een stukje lopen voor bijv. het restaurant of de receptie.

Twee kleine nadelen: de kamers zijn vrij gehorig en soms was de informatievoorziening wat verwarrend. Zo stond er op de Informatieflyer die we op de eerste dag kregen dat late Check-out 20,- zou kosten. Toen we dit echter wilden regelen kostte het ineens 30,- en werd ons verteld dat de flyer (anderhalve week later) alweer achterhaald was.

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Memento Resort Kassiopi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Memento Resort Kassiopi in Kassiopi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Memento Resort Kassiopi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Memento Resort Kassiopi scoort een 6.51 uit 10 op basis van 12 reviews.