Hotel Corfu Holiday Palace *****

Corfu Holiday Palace
7,5

13 tips over Corfu Holiday Palace

Jeroen, 8-9-2014
Neem geen witte zwembroeken mee het zwembad in. Zwemschoentjes zijn aan te raden. Excursie met boot paxos -antipaxos en blue caves is onvoorstelbaar mooi.
Michel, 3-9-2014

Huur een auto en reis het eiland rond. Prachtige panoramas onderweg.

Met de lokale bussen kun je dit ook.

Ga zeker 's avonds Corfu stad bezoeken, heel levendige en amuzante stad.

Vanessa, 16-8-2014
Bel niet vanuit de hotelkamer, dit is erg duur. Wij belden naar een grieks mobiel nummer slechts 6 minuten en moesten 21 euro afrekenen!

Romy van den Heuvel, 27-7-2014
Wij hadden een voordeelkamer geboekt, maar kregen een prachtige kamer met zeezicht (?!). Het was super. We keken uit op de zee en hadden geen last van geluiden of andere dingen. Als je graag dingen wilt doen, is het zeker aan te raden om naar Corfu-stad te gaan. (dit zal sowieso moeten want je kan alleen daar pinnen) En het Aquapark en het vakantiehuis van Sisi zijn ook aan te bevelen.
c streefkerk, 12-6-2014
Een auto huren en de zuid tour rijden.Excursie Noord tour aanrader en begeleidster Dimitra via Corendon is super goed ! Paleis SISSI ook mooi en makkelijk via Corfu met de bus.
jozef_van_oerle, 16-9-2013
Aan de overkant in het winkeltje kan je ,bus tickets kopen aan 40 cent minder dan op de bus zelf,n.m 1.10 euro

jef roefs, 7-9-2013
beste kamers zijn met zeezicht , het kasteel van sissi is een bezoekje waard
R.Slot, 18-8-2013
Wij hadden geen kamer met zeezicht, maar aan de zeezicht zijn de bomen best hoog, dus kan ik me voorstellen dat je in een kamer met zeezicht alsnog tegen bomen aan kijkt. Er zijn erg leuke excursies in de omgeving, wij hebben gedaan: eilandtoer naar Paleokastritsa, Kassiopi, Achilleon (super!), zeecruise naar Paxos en Antipaxos (eilandjes bekijken, met de boot zeegrotten in en een zwemstop, erg leuk)
Domien en Sally, 29-7-2013

Een bezoekje aan Paleokastritsa is zeker de moeite waard: mooie uitzichten!

Corfu-stad is ook een aanrader: leuke, kleine winkelstraatjes en het oude fort.

p.a. vermeulen, 12-11-2012
weinig te doen in de buurt, dan moet je de bus nemen naar corfu stad