Hotel Corfu Holiday Palace *****

7,5

71 reviews over Hotel Corfu Holiday Palace in het Nederlands

Degelijk hotel, schitterende ligging

Bart Hens, 23-6-2017

Hotel Corfu Holiday Palace is een degelijk hotel. Geen 5* waard, want het is verouderd. Toch vonden wij het de moeite, je hebt een mooie, ruime kamer en met wat geluk een prachtig uitzicht op de zee. Wij hadden een zeezicht kamer, maar lagen op de eerste verdieping waardoor ons zicht beperkt was tot een deeltje zee en vooral bomen en het zwembad. Het zwembad is zout water, op zich niets mis mee. Het eten was redelijk, maar buitenshuis hebben we vaak lekkerder gegeten.

Op zich was er niet veel te zien in het hotel zelf, maar de omgeving was echt de moeite. Ga 's middags wat bruchetta eten in Ma Cocotte. Je kijkt er naar de vliegtuigen die landen en het Vlachernaklooster. Bovendien kost het twee keer niks. Ook Corfu-stad is erg mooi, maar wel wat toeristisch. We hebben het eiland rondgereden.. Paleokastritsa, Achilleon Paleis, Bellavista, de grens met Albanië, ... super mooi eiland! Ten slotte zijn we ook naar Parga en Paxos gevaren. Parga was erg mooi, maar van Paxos kan ik weinig zeggen omdat de zee erg ruig werd en we op een terras moesten bekomen. Niet doen als je snel misselijk wordt op de boot dus!

Gereisd met partner in juli 2016

Super!

Sonia, 6-6-2017

Goed 4 sterrenhotel. 5de ster mag eraf maar was zeker geen gemis. Mooie superiorkamers met prachtig zeezicht en zicht op het muizeneiland. Goede, extra large bedden. Kamersafe te huur aan 2 euro per dag. Koffie/theefaciliteiten in de kamer. Grote badkamer met groot ligbad en douche, zeker cfr griekse normen. Uitgebreid ontbijt met lekkere broodsoorten. Minpunt : weinig Vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn.The place to be voor vliegtuigspotters, zonder geluidsoverlast! Stadsbus nummer 2 naar Kerkyrastad stopt aan het hotel. Vanuit Corfustad vertrekken er bussen over gans het eiland. Bus nummer 10 brengt je naar het Achillion van Sissi.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Marian, 26-5-2017

Alles was goed. Service, bediening Hotel, kamers.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Vakantie Corfu Holiday Palace

Helen, 22-8-2016

samen met een vriendin van mij naar dit prachtige hotel geweest.

Heb onze vakantie via touroperator geboekt. Touroperator geeft aan zandstrand, helaas is het kiezelstrand, jammer!

Het hotel is top. Bedjes aan het zwembad is gratis, let wel op als je langer dan een half uur van je bedje bent, worden je spullen weggehaald door het personeel. Tijdens het avondeten, heb je iedere avond een ander thema, zoals: bbq, Italiaans, vis, etc. Alsnog heb je genoeg andere keuzes. Omdat het halfpension is, kan je bij het zwembad van het hotel ook heel goed lunchen. Je hebt trouwens ontzettend mooit uitzicht naar de vliegtuigen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima hotel, slechte service

Maaike, 18-7-2016

Wij hadden extra betaald voor een kamer met zeezicht. We werden op de begane grond geplaatst achter struiken... Toen we naar de receptie gingen om dit aan te geven, zeiden ze dat wij voor deze kamers betaald hadden en dat wij €50 per dag extra moesten betalen om een kamer hoger te krijgen. Ook was onze airco kapot op deze kamer.

Wij voelden ons zwaar onrechtvaardig behandeld. We zijn 2 x naar de receptie gegaan om dit aan te geven. We konden de volgende dag terug komen, dan zou de manager er zijn.

Opeens konden we naar de 4de verdieping.

Ook leggen wij handdoeken neer op onze bedjes bij het zwembad. Deze worden na een half uurtje alweer weg gehaald.

Als je aan het strand wilt liggen moet je €8 betalen per dag.

Ook is Wifi momenteel tegen betaling.

Verder zijn de kamers prima. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt.

Airco doet het op onze nieuwe kamer

Het uitzicht van het hotel is prachtig.

Wij ervaren geen last van de vliegtuigen, maar dit is voor iedereen persoonlijk.

Gereisd met partner in juli 2016

Genieten

M. van Dijk, 15-5-2016

Eigenlijk alleen maar pluspunten, de locatie was super en het hotel zelf ook! Alleen het eten had misschien wat beter gekund, maar voor de prijs/kwaliteit verhouding was het prima.

Ons grootste minpunt was het zoute zwembad water, das was niet erg prettig in de brandende zon en al helemaal niet voor kinderen lijkt mij.

Gereisd met partner in juli 2015

Schitterende ligging

marjorie_gerritse, 12-11-2015

Wij zouden hier zeker nog een keer naartoe gaan.

Maar dan wel bijbetalen voor kamer met zeezicht.

De lift naar het privé-strand is een ongekende luxe !!!!

Het eten (buffet) is uitstekend en zeer gevarieerd.

Het bedienend personeel bijzonder vriendelijk en attent(in het laagseizoen is dat natuurlijk anders dan in topdrukte hoogseizoen)

Problemen met het riool zijn verholpen want daar hadden wij geen last van.

Gereisd met partner in oktober 2015

Vergane Glorie

fam van der Sanden, 20-8-2015

In potentie een mooi hotel. Mooie website. Prachtige ligging en een mooie ontvangst receptie..maar daarmee is alles wel gezegd. Het hotel kenmerkt zich bij ons vooral door haar ongeïnteresseerd personeel.

We hadden een mooie en ruime kamer maar de badkamer stonk naar een rioollucht. We hebben daarom maar handdoek in putje gestopt. Op het privestrand hing echter dezelfde stank. Het privestrand is gewoon verwaarloosd met smerige toiletten. Zo jammer want het heeft een prachtige ligging en met wat zorg kun je er iets bijzonders van maken. Strandbar was ook leeg vanwege deze stank. Het ontbijt en avondeten was redelijk maar niet bijzonder. Positief is restaurant Mocoto op het resort dat door derden uitgebaat wordt.

In en rondom zwembad groene aanslag en algen-aangroei....met een karcher is dat met een uur verwijderd maar het personeel sjokt wat rond en de tuinman vindt het ook wel prima. Een hotel dat alle glans verloren heeft ....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Vergane Glorie

Michel en Carol, 19-8-2015

Positief aan dit hotel is het prachtige uitzicht. En daarmee houdt het helemaal op. In potentie een mooi hotel maar de directie is de controle hierop helemaal verloren. Ongeinteresseerd personeel, stinkende badkamer, onhygeinisch zwembad met mos en algen, en een prive strand en strandbar dat stonk naar open riool. Restaurant middelmatig.

Dit hotel heeft iedere glans verloren ..., jammer jammer

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Goed hotel, prachtige locatie

Christien, 26-7-2015

Dit hotel heeft het voor de gasten prima voor elkaar. Elke ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet. Ook het diner was variërend en erg lekker. De kamer waarin wij verbleven was eenvoudig, maar wel schoon en inclusief een eigen balkon. Ook werd de kamer elke dag goed schoongemaakt. Vanaf het hotel heb je een prachtig uitzicht. Je kunt met een privé liftje naar het strand. Corfu stad is makkelijk te bereiken met de bus. Ook is het een aanrader om een quad te huren en hiermee het eiland te verkennen. Het enige verbeterpunt is de hoeveelheid chloor in het zwembad. Verder hebben wij hier een fantastisch verblijf gehad!
Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Corfu Holiday Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corfu Holiday Palace in Kanoni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corfu Holiday Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Corfu Holiday Palace scoort een 7.47 uit 10 op basis van 76 reviews.