Appartement Fundana Villas ****

Appartement Fundana Villas
Fundana Villas
7,9

25 reviews over Appartement Fundana Villas in het Nederlands

Mooie ligging, echter opknapbeurt nodig!

Anja Deelen, 15-8-2015

Fundana Villas is heel mooi en rustig gelegen en heeft een mooi zwembad. Het is een voormalige boerderij waar ook olijfolie gemaakt werd.

Wel hebben de appartementen echt een grondige opknapbeurt nodig en er moet beter schoongemaakt worden. De keuken is heel erg klein, en de inrichting ervan is zo mogelijk nog beperkter en sterk verouderd. Er is letterlijk 1 glas etc. per persoon, en in totaal 2 pannen(!)

Er zijn heel veel insecten wat gebruikelijk is voor het gebied, echter de hor-deuren zitten vol met gaten waardoor sprinkhanen, muggen, en hagedissen vrij spel hebben om binnen te komen.

Verder staan er op het buitenterras dat bij ons appartement hoort (nr. 10) niet minder dan 3 airco's, dus niet uitnodigend om gebruik van te maken.

Samenvattend: Uitstekende ligging, mooi en verzorgd zwembad, echter de appartementen zijn bijzonder basic, sterk verouderd en niet goed schoon

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke vakantie gehad

ellaro1965, 23-6-2014

Prachtig appartement op een nog mooiere locatie. Vanaf ons balkon (appartement 8) geweldig uitzicht. Goed ingerichte badkamer, keuken redelijk. Goede bedden. Enig minpuntje, een comfortabele stoel is er niet. Je zit 'aan de keukentafel' op een houten rechte stoel. Op het balkon een bistrosetje dus ook niet veel comfort. Leuke tochten gemaakt op het eiland. Je hebt er absoluut een auto nodig om e.e.a. te zien. We hebben een heerlijke vakantie gehad, een echte aanrader.
Gereisd met partner in juni 2014

Sfeervol landgoed met prachtige ligging!

I Scheffers, 7-10-2013

Fundana Villas is zeer geschikt voor vakantiegangers die houden van rust, een authentieke klassieke sfeer en een overweldigende natuur.

De ligging is fantastisch! Bij het goed onderhouden zwembad is het heerlijk toeven. Prachtig aangelegd, heerlijke ligbedden en een wijds uitzicht.

Ons appartement (nummer 5) was erg donker en het ontbrak binnen aan fatsoenlijk zitcomfort. Ook de bedden lieten te wensen over. De eigenaar heeft zijn best gedaan dit probleem op te lossen.

De tuintjes van ons appartementenrijtje hebben een prachtig uitzicht, comfortabel zitje en twee ligbedden. Helaas weinig privacy. Geen scheiding en de zitjes liggen erg dicht bij elkaar. Wij hadden het geluk dat we tijdens onze vakantie rustige en zeer vriendelijke buren hadden maar als het niet zo klikt met je buurtjes dan ben je wel erg tot elkaar veroordeeld.

Schoonmaak en textielwissel was in orde.

De eigenaar is vriendelijk en hulpvaardig.

Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad op een unieke locatie!

Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fundana Villas bij:

super mooie plek...om er weg te dromen

klaar ameeuw , 5-10-2013

zeer idyllische plek met prachtig uitzicht, zeer charmant. Niet ver van mooie stranden en bezienswaardigheden in het noorden. Rustig gelegen, men kan mooie wandelingen doen vanaf het domein. De baas is super vriendelijk en men krijgt de kans om 3 maal per week te eten in het restaurantje op het domein , typsiche griekse gastvrijheid. Huisjes zijn proper, maar keukenmateriaal is nogal beperkt.

Echt een plek om iedereen aan te raden die houdt

van rust en natuur

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Een complete afrader!

Fred, 14-11-2012

Behalve de ligging is dit in alle opzichten een afrader. Matrassen die compleet verrot zijn (zie foto), stoelen die spontaan in elkaar storten (zie foto), een koelkastje dat onder de roest zit (zie foto), wifi werkt niet, vaak geen warm water, een kapotte hor, keiharde, versleten handdoeken, een waardeloze schoonmaak en een balkonnetje waar je nauwelijks ruimte hebt om te zitten. Verder zit je overal ver vandaan en zijn de restaurants in de omgeving werkelijk 1 pot nat. Overal dezelfde menukaart. Voor ons is dit eens maar nooit weer en dat geldt ook voor Corfu. Overal ligt afval en chagrijnige bewoners.
Gereisd met partner in september 2012

Prachtige plek

Anton Eppinga, 13-7-2012

Mooie locatie met prachtig uitzicht over Ropa vallei. Vriendelijke en zeer behulpzame staf. Rustig gelegen en een prima uitvalsbasis voor een vakantie Corfu. Strand en supermarkt op 5-10 minuten met auto.

Schoon appartement, dagelijkse schoonmaak en 1 x handdoekwissel.

Eten is prima, maar er zijn zoveel goede restaurants in de omgeving.

Mooi zwembad ook.

Gereisd met partner in juli 2012

Prachtige accomodatie als je geluk hebt

Dhr. J.E.M., 7-8-2011

Unieke lokatie en een uniek gebouw waar je je even teruggeworpen voelt in de tijd. In het gebouw en bijgebouw zijn diverse authentieke ruimtes verbouwd tot appartementen. Helaas hadden wij een van de kleinere en mindere appartementen, dus een kwestie van geluk/toeval (daarom een 7 anders wellicht hoger). Het was er erg warm en de koelkast deed het niet. Dit was echter de dag erna al verholpen met een nieuwe.

De eigenaar doet er alles aan het zijn gasten naar de zin te maken, inclusief een rondleiding door zijn prachtige tuin met fruitbomen, kruiden en andere planten.

Je moet wel over een auto beschikken anders kun je hier niet verblijven...maar dan heb je ook wel een unieke vakantieplek.

Daarbij nog een zwembad van waaruit je mooi over de omgeving uit kunt kijken.

Gereisd met partner in juli 2006

Romantisch plekje

Sillie, 5-8-2011

Een heel apart plekje op een mooi stukje Corfu. Appartementen zijn klein maar wel romantisch. Het bed is gemetseld van stenen. Wie echt van de natuur en mooie uitzichten wil genieten zit hier prima. Er is een zwembad bij, je kan een rondleiding maken door de kruidentuin van de familie. Alles mag er en niets moet. Leuk ook om een keer te gaan eten bij Elisabeth in Doukades, een klein dorpje even verderop echt een aanrader! Bij deze accomodatie heb je wel en auto nodig.
Gereisd met partner in juli 2006

heaven on earth

fam. Wissink, 17-6-2011

De droom om eens naar Corfu te gaan naar een rustieke accomodatie en prachtige vergezichten is helemaal uitgekomen.

Mooi appartement(nr. 12) met voldoende ruimte, fijn terras en uitzicht op heuvels en zwembad.Spyros de vriendelijke en enthousiaste eigenaar/gastheer was een onuitputtelijke bron voor gouden tips om onze vakantie nog prettiger te maken. Elke dag opgemaakte bedden en lege vuilnisbakken was een extra verrassing.

Corfu zelf is heel mooi met veel oude stadjes, mooie baaien, fijne stranden en ,in juni, nog niet overspoeld door duizenden toeristen met bij behoorende herrie.

Een uitstapje naar Albanie deed ons beseffen hoe goed wij het hebben in west-europa.

Hoewel het op Fundana in de zomer ook zeker veel drukker zal zijn, blijft het door ligging en karakter een relatief rustig verblijf op een druktouristisch eiland.

Kortom: aan te raden voor een ieder die opzoek is naar het authentieke gastvrije Griekenland.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Adembenemende ligging

Alx, 3-5-2010

Fundana Villas is een oud "Archontiko", een landhuis dus met een aantal verschillende gebouwen die omgebouwd zijn tot apartementen. Het ligt op een heuvel met een prachtig 180o uitzicht over het dal eronder.

De sfeer van het oude landhuis is behouden en de inrichting van de huisjes en tuinen is erg sfeervol. Het hotel nodigt uit om uit te rusten en van de natuur te genieten.

We waren daar met ons kind van 3 en hebben genoten! Liggen aan het zwembad, excursies naar Paleokastritsa maar ook naar het noorden en het westen van het eiland en prachtige wandelingen met Spiros, de eigenaar, als gids.

Spiros doet er alles aan om je vakantie zo plezierig mogelijk te maken, en weet enorm veel over de natuur en de geschiedenis van de omgeving en van heel Corfu (hij is dan ook een van de eerste gediplomeerde gidsen van het eiland!)

Kortom, naar Fundana komen we ZEKER terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fundana Villas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fundana Villas in Kanakades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fundana Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fundana Villas scoort een 7.85 uit 10 op basis van 29 reviews.