Hotel San Antonio Corfu Resort ***

Hotel San Antonio Corfu Resort
San Antonio Corfu Resort
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel San Antonio Corfu Resort bij:

6 reviews over Hotel San Antonio Corfu Resort in het Nederlands

Prachtig gelegen hotel en super-servicegericht!

Janneke van der Meer, 22-10-2016

Een heel mooi, net hotel. Prachtig gelegen in een klein dorpje. Alle kamers hebben fantastisch uitzicht over de baai. Wij hadden een net gerenoveerde familiekamer. Elke dag wordt er uitgebreid schoongemaakt. Het personeel doet alles om je een fantastische vakantie te bezorgen. Wij vertrokken 's nachts en zelfs dan komen ze om de koffers voor je naar de hoofdweg te brengen. Alleen maar lof!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Geweldige locatie met een geweldige service

Roy, 23-8-2016

We hebben 7 geweldige dagen beleeft in dit geweldige resort . De kamer de we beschikte was erg ruim en net gerenoveerd . Alle kamers bezitten over uitzicht op zee .

Het ontbijt is prima en gevarieerd . Het dinerbuffet had wat ons betreft iets uitgebreider mogen zijn maar is verder prima. De mensen bij de receptie doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen en is niks teveel. (geweldig) de beachbar is ook erg gezellig aangekleed en niet absurd duur . Kalami zelf is erg rustig maar nog echt authentiek Grieks met een geweldig uitzicht over zee . Een auto huren is zeker aan te raden .

Wij keren hier zeker nog eens terug . Wat ons betreft een absolute aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hotel met mooi uitzicht.

Marie-José, 13-11-2015

Ontbijt en kamers waren zeer goed. Je moet wel fysiek goed in orde zijn om te stappen. Auto huren is ook een must.Zeer afgelegen, maar daardoor ook een zalige rust! Je moet naar het dorpje 10km verder voor een bankautomaat!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastisch uitzicht

Breukink, 25-10-2015

San Antonio ligt tegen de heuvel aan gebouwd. We hadden een kamer op het hoogste gedeelte en de laatste in de rij (648). Het was een hele klim om er te komen maar werd ruimschoots goed gemaakt door het uitzicht over de baai en Kalami. In de verte zie je de cruiseschepen liggen. Kamer was groot, eenvoudig, schoon en beschikt over een grote koelkast en waterkoker. Ontbijt was prima! Er is boven en beneden een zwembad. Bovenste is panoramisch. Schitterend. Personeel is super vriendelijk. Geen animatie.

Kalami is erg klein. Valt niet veel te beleven. Wel erg goede busverbindingen voor een hele kleine prijs

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Klein paradijs

Judith, 27-9-2015

Mooi hotel op een paradijselijke locatie. Al het personeel zeer vriendelijk. 2 mooie zwembaden waarvan 1 met panoramisch uitzicht over Kalami. Eten zowel 's ochtends als 's avonds goed. Niet warm, maar wel alles smaakte goed. Er mocht in de avond iets meer animatie zijn. Vooral omdat er in Kalami zelf niet veel te doen is. Er zou 2 x animatie zijn maar dat ging beide keren niet door vanwege slecht weer. De bar is wel gezellig. De suite was schitterend. Ondanks dat we op de begane grond lagen hadden we nog steeds schitterend uitzicht. Als je met de bustransfer komt wordt je boven op de grote weg uitgezet. Even via de intercom bellen naar de receptie en je wordt opgehaald met een taxibusje van het hotel. Er is een lift aanwezig, maar die moet je wel even zoeken. Bij slecht weer valt regelmatig de stroom een heel Kalami uit. Neem een zaklamp mee! Maar vergeet vooral niet genieten! Je vakantie hier zal namelijk veel te snel naar je zin voorbij zijn.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

super vakantie

anoniem, 4-8-2015

prachtig uitzicht, vriendelijk personeel, heel mooi en rustig, prachtige baai, verzorgd ontbijt
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Antonio Corfu Resort in Kalami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Antonio Corfu Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Antonio Corfu Resort scoort een 8.84 uit 10 op basis van 6 reviews.