3 reviews over Appartement Ionian in het Nederlands

Alex en Andrea, 8-7-2008

Hoi hoi allemaal, Wij hebben een super vakantie gehad!! alles viel op zn plaats...goed eten aardige mensen en een SCHOON appartement. Voor ons was het allemaal hartstikke leuk.

een aanrader!! .

groetjes andrea en alex

Gereisd met partner in juli 2008

kelly, 28-4-2005

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in dit hotel. Het is nou niet het meest luxe wat je kunt vinden maar daarom juist leuk. De eigenaars zijn altijd in voor een praatje en kunnen heerlijk koken. We hebben vaak met alle hotelgasten aan de vierkante tafel met z'n allen gegeten.

De kamers zijn niet super de lux maar daar ben je toch vaak alleen maar 's nachts. wij hebben een onvergetelijke vakantie gehad en waar heb je het nog dat als je weggaat het hele hotel uitloopt om je uit te zwaaien!

Gereisd anders in april 2005

ajita en ed, 29-9-2003

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, appartementen werden geregeld schoongemaakt. mooi zwembad en altijd goede service!Het uitzicht is vanaf het balkon heel mooi, je kijkt over de ipsos baai en je ziet kerkyra stad. een aanrader!
      Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ionian in Ipsos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ionian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ionian scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.