Appartement Zefiros ***

Appartement Zefiros
Zefiros
7,3

108 reviews over Appartement Zefiros in het Nederlands

Het zwembad was wel goed..

Celes, 22-8-2017

Van buiten ziet het appartement er leuk uit. De fotos zijn wel oud, het 'roze'gebouw is nu 'mintgroen' en ziet er mooi verzorgt uit. Wij kwamen om 08:30 aan en werden niet bepaald vriendelijk ontvangen. 'S ochtends staat de eigenaar er en dat is een chagerijn. Totaal niet vriendelijk en geen intresse in zijn gasten. Om 15:00 komt een jongere man, die wel heel vriendelijk is. Na een half uur wachten mochten we onze kamer in. De kamer was niet goed schoon. De bedden zijn prima, maar de badkamer was vies, zaten zelfs nog haren op de wc bril en in het doucheputje. Keukengerei is vies en bijna niet te gebruiken. 'Schoonmaak' wordt elke dag gedaan, alles wordt een beetje opzij geveegt en na een week krijg je pas schone handdoeken. Aan het begin krijg je 1 wc rol en derest moet je zelf kopen. Het enige waar niks op aan te merken is, is het zwembad. Die is heerlijk! Ook de locatie is goed en Gouvia is een leuke stad. Het eiland Corfu is prachtig! Ik zou aanraden om een scooter te huren.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne vakantie, matig appartement.

RSMVM, 31-7-2017

Op zich prima appartement. We werden niet ontvangen. Kregen een sleutel en geen verdere info. Na een week verblijven lag er opeens een papiertje met wat algemene info. De matrassen zijn perfect om een goede hernia op te kweken. Deze zijn echt KEIHARD! Inrichting van het appartement is oud, maar schoon. Keukengerei zeer gebrekkig. Met een beetje fantasie kun je er wel een kleine maaltijd koken. Schoonmaken matig. Gebruikte handdoeken werden van de grond af gehaald en over de railing van het balkon gehangen om te drogen, zodat je deze weer opnieuw moest gebruiken (tot 3 dgn!). Zwembad goed en schoon, geen handdoekje leggen. Beheerder in de ochtend is vaak zeer chagrijnig. Auto huren is zeker een aanrader: Corfu stad, Kassiopi, Paleokastrisa zijn erg mooie plaatsen. Gouvia is een leuk klein dorpje op loopafstand v.h. app. (5-10 min) met veel eet- en winkelgelegenheden. Aanrader: restaurant 9 muses, ijsje bij Fresh. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar zullen niet snel naar dit appartement gaan.
Gereisd met partner in juli 2017

Paradijselijk omgeving en vriendelijke mensen.

Anita Polman, 29-7-2017

Je wordt vriendelijk ontvangen en de eigenaar helpt mee de koffer te tillen. Appartement is ruim en netjes. Er is een kookgelegenheid, alleen te weinig pannen.(min puntje) Je hebt een nette badkamer met douche en toilet ,douche was lekker warm. Goede wifi en vriendelijk personeel. Ontbijt was goed en ruim voldoende om er tot aan de lunch mee te kunnen doen. Gouvia een leuk gezellig plaatsje met veel eettentjes en souvenier winkeltjes. Corfu is echt een aanrader . Zelf was ik nog nooit in Griekenland geweest, maar wil zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Voor ons niet meer

Eric, 18-7-2017

De voorgaande reviews schetsen een prima beeld van de situatie van appartementen complex Zefiros.

Wij hebben al wat ervaringen met appartementen op Griekse eilanden, maar dit was voor ons tot nu toe de minste.

Wij vonden ook de matrassen veel te hard ( ik dacht nog voor de reis, wat zeuren de mensen toch),keukentje gebruikten we niet en de aangetroffen spullen zoals bestek etc. waren ook gewoon niet schoon, net zoals de rest van het appartement. Er komt wel iedere dag iemand "schoonmaken"!

Eigenaar staat smorgens achter de bar, wat ook de receptie blijkt te zijn. De man heeft zijn buien, de ene keer redelijk vriendelijk en een half uur later nors. Zijn vervanger in de middag is wel een stuk vriendelijker. Zwembad totaal niets op aan te merken, rondom voorzien van bedjes en parasols.

Zefiros ligt vijf minuutjes lopen van alle restaurantjes af, dat is prima. Het appartement ligt wel aan een smalle weg waar heel veel Grieken toch een snelheidsrecord proberen te vestigen, zowel op motor als met de auto en dan ook het liefst zonder uitlaatdemper. Daar slaap je dan ook even slechter van.

Over de vele restaurantjes kan ik alleen maar zeggen dat de één beter is dan de ander, maar dat zijn persoonlijke smaken. Huur een scooter bij Alex bikes, en je kan voor nog geen twee tientjes per dag het hele eiland bekijken. Veel mensen gaan met een huurauto naar corfustad, maar daar is het zo druk met parkeren, en de scooter zet je midden in het centrum zo neer.

Wij gaan zowiezo nooit terug naar een appartement waar we al zijn geweest, maar dat zou in het geval Zefiros zeker zo zijn. Geen aanrader wat ons betreft.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima appartement , lekker rustig gelegen.

G.p.Borst, 16-7-2017

Vriendelijke mensen , lekker zwembad , schoon , een reden om een keer terug te gaan .

De opvang en uitleg van de hostess Heidi ( touroperator ) was uitstekend.

tegenvaller

Vrolijk, 10-10-2016

zoals eerder aangegeven:donker app., aan achterkant, gelukkig genoeg schaduw.Koken niet te doen, kookplaatjes op magnetron en niet schoon,waterkoker met gebruiksaanwijzing. 1 toiletrol p.w!!Schoonmaaksters doen hun best. Douchecel is bar, oude kranen, geen ruimte voor toiletspullen, geen zeep e.d.,constante grondlucht uit putje! Met O.V. kan je prima naar de stad.Stadje is klein, genoeg restaurantjes.Beheerder in de middag is behulpzaam.Uitzicht aan achterkant tegen opslag jachthaven. Wat een puinhoop op het vliegveld 's morgens...!!! Gelukkig dat de hostess er waren!

Corfu stad misschien nog een x terug...!!!! De straten zijn levensgevaarlijk om te lopen, losse tegels, slechte putdeksels enz. Komt dit ooit nog eens goed?

Gereisd met partner in september 2016

voor de prijs een prima accomodatie

Annemarie, 29-9-2016

de accommodatie ligt aan de rand van het centrum (5-10 minuten lopen), schoon zwembad, drukke straat, beetje ouderwets. Het is meer een studiootje dan een appartement: grote kamer met een tafel/stoelen en keukenblokje. "Technisch" gezien kun je koken, maar of dat echt handig is? er staat een magnetron/oven met bovenop een plaatje met 2 electrische pitten. Alles is ook precies afgemeten met 2 stuks (bestek, borden, kopjes etc). De koelkast is wel ruim. Neem zelf ook een kurkentrekker mee. Er werd dagelijks (behalve zondag) schoongemaakt, 2x schone laken, wanneer je de handdoeken op de grond legde kreeg je nieuwe. Daar was niets op aan te merken. Bedden zijn erg hard. We hadden een appartement op de hoek bij het zwembad en daar had je binnen nog wifi-bereik. Wij vlogen 's avonds pas naar huis en konden de hele dag voor € 20,- gebruik maken van onze kamer. Eigenaar belde ook een taxi voor ons om naar het vliegveld te gaan. Je wordt meteen geinformeerd over een grieksrestaurant Mythos, dat is wat oubollig en groot (eten was op zich in orde). Maar wij hebben erg goed gegeten bij 9muses, Griekse taverne (eind van de hoofdstraat bij de splitsing naar rechts aan de linkerkant, beetje verborgen, authentiek grieks familiebedrijf, personeel danst), Leon en Iliada (bij het strand). Ga ook gerust met de openbare bus naar Corfu stad.
Gereisd met vrienden in september 2016

Nooit meer

Marc, 22-9-2016

Appartement Zefiros is zeker geen 3 sterren waard.

Zeer onvriendelijke eigenaar. Heeft meer oog voor z'n laptop dan voor z'n gasten.

Appartementen worden zeker niet goed schoon gemaakt. (Schoonmaakster krijgen te weinig tijd en middelen). Wc papier moet je zelf kopen. Geen warm water uit de douche. Zeer veel achterstallig onderhoud in de appartementen en tuin. Ontbijt stelt niets voor. Handdoeken worden te weinig gewisseld. Vengalis die om 3 uur de eigenaar vervangt is een voorbeeld voor z'n baas. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kortom appartement is zeer zeker geen aanrader !!!!!!!

Gereisd met partner in september 2016

Was leuk, maar niet nog een keer

S Massen, 15-9-2016

Goed maar eenvoudig appartement. Genoeg ruimte voor 2 personen. Redelijk schoon. Heel vervelend dat er de hele week geen warm water was.

Ontbijt is zeer teleurstellend voor €6 pp per dag. Eigenaar is onvriendelijk. Het personeel s middags is wel vriendelijk.

Foto's vanuit het boekje zijn mooier dan in werkelijkheid.

Ligging aan drukke doorgangsweg. Tuinen zagen er onverzorgd uit.

Prima accommodatie

Humphrey van Lee, 20-6-2016

Vriendelijk en behulpzaam, nette appartementen. Bedden zijn inderdaad hard, schoonmaak is bij aankomt niet helemaal 100%. Maar in ons geval is de schoonmaak Iedere dag langs geweest.

Ligt aan een drukke weg wat wel wat luidruchtig is qua verkeer (in de avond/nacht). Het zwembad is zijn ding, die is dan ook kraakhelder en wordt dagelijks gereinigd.

Al met al een prima locatie en dicht bij Gouvia, strandje is 5 a 10 minuten lopen.

We hebben meerdere mensen ontmoet die hier al 12 tot 17 jaar komen, nu is het zo dat Corfu niet ons eiland is gebleken, maar we zijn niets tekort gekomen! Kinderen (5 en 8) vonden het geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Zefiros bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zefiros in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zefiros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zefiros scoort een 7.32 uit 10 op basis van 108 reviews.