Appartement Sofia / George

Appartement Sofia / George
Sofia / George

5 reviews over Appartement Sofia / George in het Nederlands

kitty, 26-1-2007

we hebben er met 20 pers. gezten en dat was heel erg gezellig george maakte voor ons allemaal elke ochtend ontbijt met vers geperste sinnasappels en een eitje was een top week wat we daar gehad hebben.
Gereisd met vrienden in augustus 2005

kitty, 26-1-2007

wij hebben er 2 jaar geleden met 20 pers. gezeten was heel erg leuk en gezellig. elke ochtend lekker ontbijten met een eitje en koffie of thee niks te klagen over hem.
    Gereisd anders in januari 2007

anoniem, 15-9-2005

Knus appartement, rustig gelegen. Kamers zijn klein en eenvoudig, keukentje en badkamertje stelen weinig voor. Denk er wel aan een reisklamboe of muggengif mee te nemen, wij hebben slechte nachten gehad vanwege honderdtachtigduizend muggen. De deur naar het balkon moest dus maar dicht blijven en slapen met dertig graden of meer is geen doen!!! Zwembad is lekker na dagje strand, ligbedjes voor hele dag kosten een euro maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Corfu is te mooi om bij het zwembad te blijven!
      Gereisd anders in september 2005

annoniem, 23-8-2005

leuk appartementencomplex op loopafstand van Gouvia. De service daar is perfect. de eigenaar spreekt een goed woordje nederlands en maakt de gehele dag door lekkere griekse salades klaar. Via hem kan je ook voor weining geld een fiets, auto of scooter huren. binnen een half uur staan ze op de stoep. app zelf stellen weinig voor. kan er niet goed zelf koken. ook niet echt nodig wij sliepen er alleen maar.
        Gereisd anders in augustus 2005

Wij, 26-7-2005

Leuk complex,ligt lekker rustig, niet in het drukke centrum. Badkamer is erg klein en snel vies. Ook is het servies beperkt aanwezig. Verder netjes onderhouden. Eigennaar spreekt redelijk Nederlands. Leuk barretje en het zwembad is echt perfect. Strand is namelijk helemaal niks vonden wij.
          Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sofia / George in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sofia / George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sofia / George scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.