Matig

2 reviews over Appartement Serres in het Nederlands

gelegen langs drukke snelweg

Rob en Edith, 6-9-2011

In de reisgids staat niet dat het app. gelegen is aan een zeer drukke snelweg. Er wordt vermeld dat er een waterkoker en koffiezetapparaat aanwezig zijn, die waren er niet. Bij aankomst was het appartement niet schoon. Na melding bij de hostess heeft zij extra schoonmaak geregeld, de bodem van de badkuip en de bovenkant v.d. stortbak bleven echter vuil. Bovendien werd de vloer voor het toilet nat als je doortrok. De tegels in de badkamer en een paar deuren waren vettig vuil. Er waren ook dingen kapot. De eigenaar kwam langs en suggereerde dat je met geweld alles kapot kunt maken. Het was echter al stuk en vuil bij aankomst, dus van controle is kennelijk geen sprake. Bovendien moesten we geen service van een 4*hotel verwachten. Doen we ook niet ,maar basele dingen als een toilet en badkamer moeten wel schoon zijn. We kunnen dit appartement dus echt niet aanbevelen.
Gereisd met partner in augustus 2011

Heerlijk kleinschalig

Marco Pritz, 29-6-2011

Wij hebben hier onlangs 2 heerlijke weken doorgebracht. Apartementgebouw bestaat uit een gebouw met 4 appartementen. Wij hadden de 2 appartementen op de begane grond die beiden zeer ruim zijn. (2 slaapkamers en een keukentje!)

Wij hebben deze lokatie gekozen vanwege een korte vlakke weg (+-) 100 mtr naar het centrum van Gouvia (strand 150) wat gelukkig niet zo grootschalig is als wij in eerste instantie vreesden. bushalte voor de bus naar Kerkyra (corfu stad) of de andere kant op naar Dassia ligt op +- 50 mtr en een grote supermarkt op +- 100 mtr.

Appartement heeft een leuke tuin met mooie palmen notenboom en prachtige bloemen. De Eigenaar (Costa) is een ontzettend aardige man die overigens goed duits spreekt en zeer geinteresseerd is en alles wil doen om het je naar de zin te maken.

Contact was ontzettend leuk. Appartement is wel voor mensen die rust waarderen. Voor kinderen geen speelgelegenheden.

Gouvia is een leuk plaatsje met veel gezellige winkeltjes, tavernes, en barretje

Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Serres in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Serres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Serres scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.