Hotel Popi Star **

6,4

112 reviews over Hotel Popi Star in het Nederlands

Prima!

Inge, 13-9-2017

Prima hotel. Ligging is zeer goed. Aan het begin van de winkelstraat van gouvia met veel restaurantjes. 5 minuten lopen vanaf het strand.

Ontbijt was goed. Alles werd telkens aangevuld. Niet heel bijzonder maar prima ontbijtje. Geen klagen. Personeel was over het algemeen ook erg vriendelijk. Schoonmaak prima.

Zeker een aanrader als je niet de hele dag in je hotel te vinden bent en er alleen ontbijt en slaapt en af en toe bij het zwembad wilt liggen. Zou er zeker een keer teruggaan.

Gereisd met partner in september 2017

eenvoudig maar prima hotel

emma, 3-9-2017

De kamers waren prima. Elke dag schoonmaak en regelmatig schone handdoeken en lakens. Er zou iets meer onderhoud gepleegd mogen worden. Het personeel was supervriendelijk en erg behulpzaam.

Ontbijt was prima! Erg veel keuze en werd steeds aangevuld als er iets op was.

Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer!

On.tevreden., 28-8-2017

Het hotel is een vies oud hotel. Van de medewerkers was er maar 1 vriendelijk.

Wij zaten aan de achterkant in de 'kelder' van het hotel, de mindere kamers.

Badkamer was vies en slecht onderhouden. Doucheschermen kapot en de hele badkamer zat onder de schimmel. Er lagen haren in de douche, blijkbaar normaal daar.

Onduidelijkheid over de handdoeken waardoor wij geen handdoeken hadden en ook heen nieuwe kregen. We moesten de oude maar gebruiken die op de grond lagen.

Bij de receptie was bij alle klachten de standaard reactie; 'Not my problem!'

Vreselijk hotel, echt nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Onhygiënisch en onvriendelijk.

Peter, 28-8-2017

Bij aankomst samen met andere Nederlandse koppels geschokt gereageerd. Ramen dicht moeten houden van de enorme riool lucht constant.Badkamer zit vol schimmel en haren,douchewand vast getaped en gevaarlijk voor de kinderen vanwege scherpe losse randen, water springt over naar heet water na enkele sec dus schommelt, oude bloed aan prullenmand, tv doet het alleen Savonds(zodat men niet in de kamer bleef),airco is n optie niet standaard. Handdoeken waren door poetsvrouwen vergeten en dit gemeld bij receptie maar kregen als antwoord "not my problem" en moesten tot morgen wachtten en oude gebruiken , dit gebeurde ook verbijsterend bij 2 andere koppels. Het ontbijt was basaal en onvoorradig. Hele nare man die daar werkte. .Bij ontbijt met andere gasten kwamen we allemaal tot dezelfde conclusie, en onze "gedeelde" ervaringen met dit problematieke "hotel",heb begrip dat dit hotel door de crisis is geraakt maar heb geen begrip voor het onbeschofte gedrag voor mensen met kleine kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kan beter!

Anoniem, 1-8-2017

Voor de prijs kan je in betere hotels/appartementen verblijven in Zuid Europa. Het hotel is gelegen aan de redelijk drukke doorgaande weg. De kamers zijn heel eenvoudig en schoon, al hing er wel vaak een rioollucht. Alleen ontbreekt er een douchegordijn in de badkamer.

Verder werd er ons toegezegd dat er na twee dagen nieuwe handdoeken zouden worden geleverd. Deze belofte werd nagekomen tot aan dag 11(we verbleven 13 dagen in het hotel). Geen nieuwe handdoeken(die overigens vaak versleten waren). Receptionist en schoonmaker liepen weg en wilde niet naar ons luisteren, toen we dit hadden aangekaart. Nog nooit zo behandeld geweest door hotelpersoneel.

Zwembad is een veredeld dompelbadje, wel rustig gelegen met bar en voldoende ligbedden en parasols. Het ontbijt, is rommelig opgemaakt en borden/bestek en glazen waren vaak vies als ze snel vervangen moesten worden. Assortiment was karig en eentonig. We zijn vaak bij de bakker naast het hotel goedkoop een vers broodje gaan halen.

Gereisd met partner in juli 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding. redelijk hotel.

Leontine Kappert van Klink, 7-7-2017

In het dorp kan je goed eten etc. Voor strand kan je beter de bus nemen en 2 dorpen verder gaan. Als je de omgeving wilt verkennen is het een prima hotel.

De kamers en ontbijt waren oke voor Griekse begrippen. Een dame bij de balie erg onvriendelijk. Wij vroegen haar om een iets vervoegd ontbijt ( alleen iets pakken en mee nemen) omdat wij op de start tijd van het ontbijt voor een excursie moesten vertrekken. Dit kon niet.Ze vertelde ons dat wij beter bij haar hadden kunnen boeken, dan zouden wij later vertrekken en wel kunnen ontbijten. In eerste instantie een kamer geweigerd omdat deze vreselijk stonk. Ze vertelde dat ze vol zaten. Een uur later was er plots wel een kamer. De fohn waar je om moest vragen moesten wij met 4 delen( en wij hadden 2 kamers op de 3e verdieping , een op 1 en een op 2.) Een airco spoot alleen maar stof toen deze de eerste keer werd aan gezet. Alles zwart en stoffig. Pas de volgende dag werd er schoon gemaakt.

Zwembad was niet zo fris om te zien. De barman was vriendelijk, maar echte gezelligheid vonden wij niet in het hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Goed !

Leo Vaessen, 27-6-2017

Typisch Griekse kamer, eenvoudig maar schoon en goed.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt !

Voldoende ligbedden bij zwembad.

Gunstig gelegen !

Voor de prijs een uitstekende locatie.

Gereisd met vrienden in juni 2017

prachtig eiland

C.Mark, 12-5-2017

fijne mensen,vriendelijk,hulpvaardig,en openbaar vervoer is prima en goedkoop,je kunt het hele eiland bezoeken per bus voor weinig geld!Het weer in Mei is goed tot zeer warm,zon is sterker dan in holland,dus goed beschermen,alleen jammer dat er geen zandstranden zijn,dus waterschoenen niet vergeten mee te nemen,en het water is zo helder en een boottocht langs de kust mag niet ontbreken,naar Kassiopi,of naar de eilanden Paxos en anti-paxos,geweldige ervaring.Corfu is een prachtig eiland met veel groen,je kunt er duiken,snorkelen,een motorbootje huren en dan naar strandjes varen die alleen per boot te bereiken zijn,paradise beach bijv. in Paleokastritsa.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Prijs/kwaliteit is o k.

Westerburger Rob, 6-5-2017

De kamers zijn gedateerd ,maar netjes en worden elke dag schoongemaakt.

Het ontbijt is eenvoudig ,maar voor 3,50 pp mag je ook niet veel verwachten.

Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.

Geen lunch en geen avondeten ,genoeg mogelijkheden in het stadje.

Al met al waren wij zeer tevreden over deze accommodatie.

Gereisd met partner in april 2017

Prima!

Emma, 12-10-2016

Popi star is een goed hotel voor de prijs die ik betaalde.

De bedden waren erg hard, een douchegordijn was fijn geweest, en de voegen bij het bad waren donker geworden.

Maar alles was goed schoon, regelmatig schone handdoeken en linnengoed.

De warme maaltijden waren prima, lekker en voldoende. Omdat ik glutenvrij eet gaf ik dit aan bij de receptie en heb ik glutenvrij kunnen eten, af en toe werd er zelfs glutenvrij gekookt voor mij terwijl de andere hotelgasten glutenvol at. Super!

Ook het ontbijt was meer dan voldoende.

Het personeel was ontzettend vriendelijk, hulpvaardig en stond altijd klaar voor een praatje, of voor advies.

Voor een 2 sterrenhotel een prima plek!

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Popi Star bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Popi Star in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Popi Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Popi Star scoort een 6.39 uit 10 op basis van 123 reviews.