Hotel Park ****

7,3

385 reviews over Hotel Park in het Nederlands

Gouvia nooit meer.

Corina, 10-8-2017

Geen WiFI!! Is de bedoeling van het hotel dat je dat koopt.15 euro per apparaat per week. Belachelijk. Ook in de openbare ruimtes doet WiFi het niet. Eten is goed. Kamers zijn goed. Zwembad is oke. Ligging is aan een drukke weg en strand is niet dichtbij en ook nog een klein strandje. Gouvia stelt weinig voor. Zou deze plaats nooit meer kiezen, niets grieks aan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Héérlijk, prima hotel vwb prijs/kwaliteit

S Middendorp, 25-7-2017

Wel goed: het eten was gewoon heerlijk, al was het vaak lauw, dit schijnt normaal te zijn in Griekenland. De kwaliteit en diversiteit was echt prima. Wel vond ik ook het brood droog, maar er worden genoeg alternatieven geboden. Heel belangrijk vind ik ook dat alles goed schoon is; en alles wordt heel goed schoon gehouden, begrijp niet dat ik in de recensies vaak terugzie dat dit niet zo zou zijn. Geen ongedierte gezien. Toiletpapier mag niet doorgespoeld worden maar in een prullenbakje worden gegooid. Het personeel was vriendelijk.

Het uitzicht vanaf onze kamer op de mooie tuin, het zwembad, de prachtige omgeving met bergen en zee was zeer fraai. Heb daar erg van genoten.

We hebben ook genoten van de Blue Lagoon tour; duurde de hele dag, incl. lunch, entertainment aan boord en 2 x zwemmen. Prachtig en het geld zeker waard.

Corfu stad hebben we aangedaan met het openbaar vervoer, prima te doen en ook erg leuk!

Niet goed: 15 euro betalen voor 7 dagen WiFi en dan was het nog vaak slecht of traag. Begrijp ook niet helemaal dat je per persoon idd maar 2 drankjes mocht meenemen. Wil je een derde dan moet je weer apart terugkomen. De frisdrankautomaten stonden vaak niet goed afgesteld. Mijn reisgenoten vonden het vaak niet lekker. Voor wie van animatie houdt; dit stelde niet heel veel voor.

Maar ach, als dat alles is.. Wij zouden hier zo weer terug komen; de prijs/kwaliteit klopt gewoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima hotel op fantastisch eiland

Karin, 18-7-2017

Prima hotel, vlakbij zee en op loopafstand van centrum van Gouvia. Uitstekend eten! Het is vers, warm en goed van smaak. In de omgeving ook veel restaurants waar je heerlijk betaalbaar eens uiteten kan. Je mag bij de bar maar 2 drankjes pp halen, dit was voor ons geen probleem omdat wij samen waren. Maar kan met een groepje dus wel eens lastig zijn.

Het hotel is wat ouder, dit kan je ook zien. Kamers zijn wel onlangs opgeknapt. Kamers zijn ruim, met een heerlijk balkon. Wij hadden uitzicht over het zwembad en daarmee ook uitzicht over zee.

Het zwembad is top, genoeg bedjes en hele dag zon. Er is ook animatie (engels/franstalig) met oa aquagym en bingo maar wij hebben hier niet aan mee gedaan.

Corfu is een prachtig eiland, het is zonde alleen in het hotel/Gouvia te blijven. Ga er eens op uit! Naast het hotel stopt een bus welke je in 15 min naar Corfu stad brengt. Een prachtig stad met veel italiaanse invloeden. Hier ook weer heerlijke (betaalbare) restaurants en gezellige bars. Ook een trip naar Paxos is de moeite waard! Autohuren is ook goed betaalbaar en de stranden van Ipsos en Barbati zijn ook een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Redelijk hotel

maria, 11-7-2017

Vond het redelijk en wel hierom het zwembad was al om 18.00 uur gesloten (nog nooit meegemaakt) De man stond me toch te gebaren en te schreeuwen dat we er niet in mochten (net als nog een stel dat bord niet gezien waar de tijd op stond)En ook in het hotelboek wat we wel hadden doorgenomen stond geen tijd in . Wat we ook een beetje minder vonden aan t zwembad was dat je van 50 cm door middel van een ballenlijn gescheiden was van het andere bad wat ineens overging naar 100 cm Dus continue kids in de gaten houden . Eten was goed en gevarieerd alleen erg engels en italiaans gericht. De laatste 4 dagen waren er steeds meer tafels gereserveerd , snap als je met een grote groep samen wil zitten , maar ook voor 2 of 4 personen stond meer en meer gereserveerd jammer. Het was inderdaad gedateerd maar de kamers waren schoon en ruim. De afstand naar het strand was wel meer dan 300 meter.

Maar hebben scooter gehuurd en zijn naar de zandstranden gegaan een aanrader Het is prachtig eiland met mooie natuur en vriendelijke mensen

Ga zeker nog een keer terug maar niet naar dit hotel

Echt nooit meer

Fam. Rokven, 10-7-2017

Erg gedateerd hotel, geen 4 sterren waard eerder 2 sterren, vieze kamer en vooral vieze badkamer. Chagrijnig personeel, 4 bars waarvan er buiten s'avonds een open was. Je moest lang in de rij staan voor je wat te drinken had en dan kreeg je het drinken in een klein plastic bekertje. 1 slok en het was leeg, kon je weer achter aansluiten want je kreeg niet meer als 2 bekertjes. Gratis wifi was er niet moest je kopen 10 dagen 20 euro of 5 euro per dag. De tuin en het zwembad zag er verzorgd uit. Animatie team stelde al helemaal niets voor, s'avonds niets te doen. Helemaal geen strand op loopafstand, wel werd je gebracht en gehaald met de bus naar het strand van Dassia. Voor de deur een gevaarlijke weg, wel een zebrapad maar die grieken stoppen niet die reden met hoge snelheid gewoon door en die weg moet je over als je bv naar Gouvia wilt lopen. Eten was goed alleen geen deksels op de pannen dus vliegen hadden vrij spel. We waren echt blij dat we naar huis konden, jammer van ons vakantiegeld !!!

Gewoon een goed hotel

MH Meijerink, 27-6-2017

Een wat veroudert hotel,maar verder niks mis mee.Niet geschikt voor mensen,die slecht ter been zijn,Steile toegangsweg en binnenin vele trapjes.Eten was uitgebreid,gevarieerd en lekker,behalve het brood,te droog.Ruime kamer,douchen in bad,dagelijkse schoonmaak en handdoeken,behalve op zondag.Leuk barpersoneel spreken goed Engels.1 x per week goede dj 1 x per week Griekse avond.Wifi werkt niet.Hotel ligt op ongeveer 10 -15 minuten lopen naar het centrum en het Gouviastrand via een licht hellende weg,weg loopt een beetje stijl omhoog en dan weer naar beneden.

Leuk kiezelstrand,leuke restaurantjes met gratis WiFi,7€ voor 2 bedjes met parasol.

Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel

Goed fijn hotel

Jacques, 17-6-2017

Park hotel heeft echt een te lage waardering.

Net terug. Prima hotel. Ok het mag hier en daar wat opgeknapt worden. Maar de kamers zijn ruim en netjes. Eten is bijzonder goed. Drinken ok. Probeer eens de Alfredo met Kumquat, heerlijk.

Zwembad is ruim en voldoende bedjes. Ga lekker met de bus van het hotel naar het strand van Dasia, heerlijk en mooi. Strand zeer gelijkelijk aflopend in zee. Corfu stad zeer mooi. Ga met de boot en bezoek een blue Lagune.

Al met al zeer fijne vakantie gehad. Ga zeker terug.

Prijs kwaliteit een dikke 10

Gereisd met partner in juni 2017

goed hotel en een mooi eiland

Hans de vreede, 17-6-2017

Nadat we geboekt hadden schokken we van de negatieve recenties.

Maar niets van dat alles.

Eten was goed,personeel vriendelijk,leuk zwembad en genoeg bars die open waren

Niet in een rij gestaan.

Hotel is gedateerd maar schoon

Kamer werd iedere dag netjes schoon gemaakt

Een fijne vakantie gehad en dat voor weinig geld

Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel voor de prijs

Juul, 20-5-2017

Eten was goed ,wifi was slecht
Gereisd met partner in mei 2017

Fantasie

C. van Kapel, 5-5-2017

zo mooi bloei rijk Eiland en zo mooie Baaien eten ook goed
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park scoort een 7.32 uit 10 op basis van 390 reviews.